Blanke lak/ vernislaag Volvo 940 uit 1997
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-10-2016 21:33 #1106004
door V700 register
Beste Volvo rijders,
De blanke lak van mijn Volvo 940 verdwijnt op diverse plekken op mijn Pearl Grey gekleurde estate. Vooral op de buitenspiegels en de deuren, in mindere mate op het dak en de motorkap. Ik denk dat "afschuren" en opnieuw spuiten de enige optie is om alles te herstellen. Klopt dit ? Kan iemand een bedrijf in binnen- of buitenland aanbevelen ? Groet uit Oegstgeest.
Blanke lak/ vernislaag Volvo 940 uit 1997 is gemaakt door V700 register
Beste Volvo rijders,
De blanke lak van mijn Volvo 940 verdwijnt op diverse plekken op mijn Pearl Grey gekleurde estate. Vooral op de buitenspiegels en de deuren, in mindere mate op het dak en de motorkap. Ik denk dat "afschuren" en opnieuw spuiten de enige optie is om alles te herstellen. Klopt dit ? Kan iemand een bedrijf in binnen- of buitenland aanbevelen ? Groet uit Oegstgeest.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Stijn Terstappen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-10-2016 21:37 #1431750
door Stijn Terstappen
Beantwoord door Stijn Terstappen in topic Kleurcode
Hi!
Voor kleine lossen componenten zoals spiegels kun je kiezen om ze zelf te herspuiten. Dit is goed te doen en goed te herstellen. Als je ''alleen de blanke lak'' wilt afschuren wens ik je veel sterkte, ben bang dat dit ook ten koste gaat van de kleurlaag.
Welke kleurcode is dit trouwens? lijkt verdacht veel op de kleur van mijn wagen 427-22?
Voor kleine lossen componenten zoals spiegels kun je kiezen om ze zelf te herspuiten. Dit is goed te doen en goed te herstellen. Als je ''alleen de blanke lak'' wilt afschuren wens ik je veel sterkte, ben bang dat dit ook ten koste gaat van de kleurlaag.
Welke kleurcode is dit trouwens? lijkt verdacht veel op de kleur van mijn wagen 427-22?
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-10-2016 21:38 #1431751
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Iedere goede autospuiter kan
Iedere goede autospuiter kan dat. Ik heb onlangs positieve geluiden over een bedrijf uit Lemmer gehoord voor ditzelfde klusje, maar het moet een stuk meer in je buurt ook kunnen...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-10-2016 21:40 #1431752
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kleur
Ja, dit is inderdaad 427-22.
- Marc Jarmuszewski (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-10-2016 07:40 #1431765
door Marc Jarmuszewski (GAST)
Beantwoord door Marc Jarmuszewski (GAST) in topic Lemmer
Wat Willem zegt klopt, mijn motorkap en paravent is daar van de zomer onder handen genomen. Zeer tevreden over, ben nu aan het sparen voor het achterscherm, misschien iets voor de feestdagen. Het adres heb ik niet, Henk Huisman heeft het voor mij geregeld.
Moderators: Jerry Stam