spatlappen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-11-2015 20:12 #1104619
door V700 register
spatlappen is gemaakt door V700 register
Reeds eerder had ik het hier over het vuil worden van de achterkant van onze vierkante Volvo's.
Stelde daar een vraag over en kreeg een aantal reacties die er hoofdzakelijk op neer kwamen: "mee leren leven"
Heb gisteren een paar grotere spatlappen gekocht en gemonteerd voor voor en achter..
Vandaag door de regen gereden. Resultaat: minder vuil op de zijkant van de auto en de achterruit blijft een stuk schoner. Achter de auto stuift het nog net zo hard, de bumper wordt nog net zo vuil maar door een verandering van werveling blijft de achterruit een stuk schoner. Was de investering waard.
Gr. Joop
Stelde daar een vraag over en kreeg een aantal reacties die er hoofdzakelijk op neer kwamen: "mee leren leven"
Heb gisteren een paar grotere spatlappen gekocht en gemonteerd voor voor en achter..
Vandaag door de regen gereden. Resultaat: minder vuil op de zijkant van de auto en de achterruit blijft een stuk schoner. Achter de auto stuift het nog net zo hard, de bumper wordt nog net zo vuil maar door een verandering van werveling blijft de achterruit een stuk schoner. Was de investering waard.
Gr. Joop
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-11-2015 20:42 #1423199
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Foto bij?
Hallo Joop
Heb je originele spatlappen (van Volvo) erop geschroefd of iets anders?
groetjes
Mathy
Heb je originele spatlappen (van Volvo) erop geschroefd of iets anders?
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-11-2015 13:17 #1423215
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic De originele. Besteld en
De originele. Besteld en gekregen via de Volvodealer.
Gr. Joop
Gr. Joop
- Ruud Reniers
-
- Elite lid
-
Minder
Meer
20-11-2015 19:56 #1423360
door Ruud Reniers
Gammal karlek rostar inte.... ik hou nog zoveel van mijn Amazon, maar O2 vind ze toch lekkerder, om over de gulzigheid van mijn 145E maar te zwijgen.
Fluidfilm!
Beantwoord door Ruud Reniers in topic Kan bevestigen dat spatlappen
Kan bevestigen dat spatlappen voor en achter voor een minder vuile Volvo zorgen.
De dagelijks bestuurster van de 940 rijdt iedere dag door de polder en de auto blijft groen.
De dagelijks bestuurster van de 940 rijdt iedere dag door de polder en de auto blijft groen.

Gammal karlek rostar inte.... ik hou nog zoveel van mijn Amazon, maar O2 vind ze toch lekkerder, om over de gulzigheid van mijn 145E maar te zwijgen.
Fluidfilm!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-11-2015 20:33 #1423361
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Oke ...
Goed idee ook voor mijn sedan.
21-11-2015 09:38 #1423365
door Jan Huijsmans
Jan Huijsmans
... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)
Beantwoord door Jan Huijsmans in topic Alleen achter
Blokkie heeft ze alleen achter, maar ze doen het prima voor het schoner houden van de achterkant. (en 'krrrt' als je bijna bij de stoep bent, prima waarschuwing bij het achteruit inparkeren
)

Jan Huijsmans
... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)
Moderators: Jerry Stam