Voorruit erin plakken moeilijk ?
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-10-2014 23:35 #1410735
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic verzekerd?
Ben je niet verzekerd?
Je hoeft niet ver te zoeken, om een officieel bedrijf te vinden, die je handje contantje, het eigen risico terug betaald, wanneer je de ruit door hen laat monteren.
Hoe bedoel je, oplichters bende.....glas maffia.
Je hoeft niet ver te zoeken, om een officieel bedrijf te vinden, die je handje contantje, het eigen risico terug betaald, wanneer je de ruit door hen laat monteren.
Hoe bedoel je, oplichters bende.....glas maffia.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Peter Beezemer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-10-2014 21:01 #1410774
door Peter Beezemer
Beantwoord door Peter Beezemer in topic glas
Ben er niet voor verzekerd. Had ik bij mijn vorige Volvo (480) ook niet.
Barst. ik shoppen, Alle grote ketens rekenen als je gewoon moet dokken 500 tot 700 euro. Volgens mij het tarief dat ze dan bij de verzekering claimen en de consument maar hoge premies betalen. Riekt naar afspraken als je het mij vraagt om de prijzen/premies hoog te houden. De consument denkt dat ie het 'gratis" krijgt maar betaalt zich wel krom aan premie.
Alle kleintjes en ik heb er 8 benaderd kwamen geen van alle boven de 350 euro.
In ieder geval opmerkelijk zacht gezegd. Dan spaar ik maar 10 of 15 euro uit per maand uit en lap ik 350 euro in 1x. Kwestie van kansberekenen. Hoe vaak gaat een ruit nu stuk ?
Barst. ik shoppen, Alle grote ketens rekenen als je gewoon moet dokken 500 tot 700 euro. Volgens mij het tarief dat ze dan bij de verzekering claimen en de consument maar hoge premies betalen. Riekt naar afspraken als je het mij vraagt om de prijzen/premies hoog te houden. De consument denkt dat ie het 'gratis" krijgt maar betaalt zich wel krom aan premie.
Alle kleintjes en ik heb er 8 benaderd kwamen geen van alle boven de 350 euro.
In ieder geval opmerkelijk zacht gezegd. Dan spaar ik maar 10 of 15 euro uit per maand uit en lap ik 350 euro in 1x. Kwestie van kansberekenen. Hoe vaak gaat een ruit nu stuk ?
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-10-2014 21:27 #1410775
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic 3 per week
M'n record is 3 voor-ruiten in de week..................
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-10-2014 08:57 #1410816
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic kronkels
M.i. via een Wa + beperkt casco-verzekering waarbij ruitbreuk is meeverzekerd (!) dek je dit soort dingen als het 1 x of 3 x per week gebeurt. Waarom zou je je tijd verknallen aan bellen-peinzen - enkele tientjes-gokken op een qua prijs aantrekkelijke reparateur ? Op genoemde manier wordet het korrekt gedaan ( korrekt reinigen, voorbehandelen, lijmen, plaatsen, garantie..) en ben je af van je zorgen.
Ken verschillende voorbeelden war plots kondens optrad, lekkage en raad eens hoe dat nou kwam?
Martin
Ken verschillende voorbeelden war plots kondens optrad, lekkage en raad eens hoe dat nou kwam?
Martin
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-10-2014 15:43 #1410821
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ruiten
Ik heb bij de Glasgarage € 200.- betaald voor een nieuwe voorruit en dat incl. het roestvrij maken van het binnenwerk. Hou er wel rekening mee dat de kit ruim 3 uur moet drogen, anders zakt de ruit naar beneden.
- Peter Beezemer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-10-2014 16:06 #1410822
door Peter Beezemer
Beantwoord door Peter Beezemer in topic glas
Glasgarage met de 480 geweest, niet duur en goed inderdaad.
Hoe iemand 3 voorruiten in 1 week laat sneuvelen ?
Hoe iemand 3 voorruiten in 1 week laat sneuvelen ?
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-10-2014 20:48 #1410834
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic 3 X ruit
2 X domme pech, grote steen oid midden voor, op de snelweg
3e keer; koffertje op de bijrijders stoel, schiet bij normaal hard remmen altijd onder het dashboard/op de grond.
Deze keer ging die "over" het dashboard tegen de voorruit.............moest wel extreem hard remmen en uitwijken...........
3e keer; koffertje op de bijrijders stoel, schiet bij normaal hard remmen altijd onder het dashboard/op de grond.
Deze keer ging die "over" het dashboard tegen de voorruit.............moest wel extreem hard remmen en uitwijken...........
- Cor Jan van Rhijn
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-10-2014 10:52 #1410909
door Cor Jan van Rhijn
Beantwoord door Cor Jan van Rhijn in topic Glasgarage Bussum
Ik heb destijds op een tip van hier mijn voorruit laten vervangen bij Glasgarage Bussum. Klein bedrijfje superprofessioneel en niet duur (217,-). Officieel nu niet meer aangesloten bij Glasgarage, maar als je er op Googlet, vind je hem nog steeds wel op de Nijverheidswerf.
Cor-Jan
Cor-Jan
Moderators: Jerry Stam