Waarop aansluiten electrische Spiegels?
- Thomas 244
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-08-2014 13:54 #1101909
door Thomas 244
Waarop aansluiten electrische Spiegels? is gemaakt door Thomas 244
Hallo allemaal,
Ik heb een '97 945 waar ik zojuist (as we speak) de handbediende spiegel af heb gemonteerd en een electrische spiegel in kleur op heb gezet.Nu dacht ik dat 940's van 1997 wel voorbedraad zouden zijn, maar ik kan niet vinden waar ik de snoeren die uit de spiegel komen op moet aansluiten?
Ik kon het niet vinden op het forum.
Iemand een idee?
Bedanktk en groeten,
Thomas
Ik heb een '97 945 waar ik zojuist (as we speak) de handbediende spiegel af heb gemonteerd en een electrische spiegel in kleur op heb gezet.Nu dacht ik dat 940's van 1997 wel voorbedraad zouden zijn, maar ik kan niet vinden waar ik de snoeren die uit de spiegel komen op moet aansluiten?
Ik kon het niet vinden op het forum.
Iemand een idee?
Bedanktk en groeten,
Thomas
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-08-2014 14:06 #1409238
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Als
Als ik het me goed herinner zit de stekker met een klemmetje onder tegen het bakje voor de raambediening. Om er bij te komen moet je het deurpaneel losmaken. De kabel van de spiegel moet dan (vanaf de spiegel gezien) bij het driehoekige plaatje voor in het portier via een gat in het buitenste plaatje naar binnen en dan tussen het binnenste en buitenste plaatje naar beneden. Dan tussen het schuim door naar binnen om bij de stekker uit te komen. Het kan zijn dat het nodig/handiger is de pennetjes van de kabel aan de spiegel uit het kunststof deel van de stekker te halen zodat het (gemakkelijker) door een klein gaatje past. Let ook op dat de kabel van de spiegel voor de voorste geleider van het raam langs gaat. Gaat hij daar achterlangs dan doet de spiegelverstelling en verwarming het waarschijnlijk niet na de eerste keer dat je het raam naar beneden doet (of je raam wil niet meer helemaal naar beneden).
- Thomas 244
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-08-2014 14:57 #1409240
door Thomas 244
Beantwoord door Thomas 244 in topic Henk, je bent een held!
Het
Henk, je bent een held!
Het zat inderdaad verstopt achter het schuim. De spiegels zitten erop en werken
Wist niet dat het zo simpel zou zijn, super bedankt!
Groeten,
Thomas
Het zat inderdaad verstopt achter het schuim. De spiegels zitten erop en werken

Wist niet dat het zo simpel zou zijn, super bedankt!
Groeten,
Thomas
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-08-2014 15:09 #1409241
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik
Ik heb een aantal klusjes onderhand al eens uitgevoerd, dus dan weet je op een gegeven moment (voor die dingen) wel een beetje hoe t ongeveer zit. Mooi dat t jou vrij gemakkelijk gelukt is zo

Moderators: Jerry Stam