spiegel demontabel?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-07-2014 18:52 #1101714 door V700 register
spiegel demontabel? is gemaakt door V700 register
Kan iemand mij vertellen of de buitenspiegel demontabel is als geheel? dwz het bovenspiegelgedeelte en de beugel die aan de auto zit los te koppelen zijn?
Gister heeft iemand m'n rechter zijspiegel eraf gereden :-(
Nu is het bovengedeelte nog heel, hij is afgebroken in het scharnierpunt, dus het gedeelte dat aan de wagen vast zit moet vervangen worden eigenlijk. Kan zelf niet zo goed beoordelen of dat draai/veermechanisme uit elkaar kan. Zoniet, wie heeft er nog een complete rechter spiegel (electrisch) liggen? liefst kleur tropical green
ik heb een 940 uit 97 in de kleur 412-20 tropical green)

grtz

tom

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-07-2014 18:57 #1408080 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Die
Die delen zijn wel los te halen (bewijs helaas geleverd) maar NIET weer aan elkaar te maken. Het wordt dus helaas een complete nieuwe spiegel.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-07-2014 19:10 #1408081 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Green
De rechter spiegel in de kleur 412 (volgens mij is dat petrol green) heb ik laatst weten te bemachtigen. Die kleur is in jaren '90 veel geleverd. Dus je maakt een goede kans op een exemplaar in de juiste kleur. De spiegel kan je voor zover ik weet niet repareren. Voor demontage eerst het deurpaneel verwijderen, (het voorste clipje aan de voorzijde van de onderkant van het deurpaneel met een haakje lostrekken). Pas op met het loshalen van het zwarte driehoekje. Er zitten twee nokjes aan, die afbreken als je gaat wrikken. Het driehoekje moet rechtstandig worden losgehaald. Ik hoop trouwens voor je dat jij wel de dader hebt weten te traceren. Ik heb tot nu toe de pech dat alle schades aan mijn auto's, die door anderen is veroorzaakt, anoniem zijn. Wat is dat trouwens tegenwoordig? Doorrijden zonder gegevens achter te laten of fietsen of weet ik wat, als je schade aan andermans spullen toebrengt?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-08-2014 18:49 #1408226 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic spiegel
Dank voor de info allen. heb het na wat denkwerk goedkoop opgelost. de boel van onder vastgeschroefd en alles met kit verlijmd. het klapt niet meer in, maar alles zit netjes op z'n plek:-)

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC