webasto dakraam lekt
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-05-2014 23:11 #1101270
door V700 register
webasto dakraam lekt is gemaakt door V700 register
zo, er komt in overijssel wel erg veel water uit de lucht. zoveel, dat mij dakraampje van ellene maar is gaan lekken. iemand een idee hoe dat te verhelpen is? volgens mij heeft dit dakraam geen afvoer van water, maar zit het hem in de aansluiting van de kunststofstrip op de dakrand. klopt dat of heeft webasto wel waterafvoer, zoals de oriiginele volvo dakramen dat hebben?
en als het wel in de aansluiting op de dakrand zit. heeft iemand ervaring met hoe dit te verhelpen?
Groeten,
Lennert
en als het wel in de aansluiting op de dakrand zit. heeft iemand ervaring met hoe dit te verhelpen?
Groeten,
Lennert
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-05-2014 09:30 #1405964
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic dakraam
www.webasto-roosendaal.nl/
hier zullen ze alles over weten .
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-05-2014 09:46 #1405966
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic handleiding
Lennert ik heb een inbouw handleiding naar je email adres gestuurt wat bij de leden gevens staat , deze komt van webasto .
Is afkomstig avn een ander v700lid , die ook bij webasto werkt of werkte ?
Is afkomstig avn een ander v700lid , die ook bij webasto werkt of werkte ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-05-2014 11:13 #1405970
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Schoon maken
En inspuiten met een waterafstotend middel .
Even naar de automaterialen zaak voor advies.
Even naar de automaterialen zaak voor advies.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-05-2014 07:28 #1405979
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic rubbers
Bedankt voor de reacties, en de inbouwhandleiding!
ik heb er nog eens goed naar gekeken, en het kunnen twee dingen zijn. of de dakrand, of het rubber waar de glasplaat op valt. ik verdenk die laatste. volgens mij moet dat rubber deels vastgelijmd/gekit zitten en is dat niet helemaal lekker meer, waardoor het water er als het ware onderdoor wordt geblazen als ik rijd.
ik zal alles eerst eens goed schoon maken en insmeren met taqlkpoeder. Dan eens kijken waar de lekkage precies plaats vind.ben benieuwd.
Groeten, Lennert
ik heb er nog eens goed naar gekeken, en het kunnen twee dingen zijn. of de dakrand, of het rubber waar de glasplaat op valt. ik verdenk die laatste. volgens mij moet dat rubber deels vastgelijmd/gekit zitten en is dat niet helemaal lekker meer, waardoor het water er als het ware onderdoor wordt geblazen als ik rijd.
ik zal alles eerst eens goed schoon maken en insmeren met taqlkpoeder. Dan eens kijken waar de lekkage precies plaats vind.ben benieuwd.
Groeten, Lennert
Moderators: Jerry Stam