hoe vervangen binnenste bussen stabilisatorstang
- P.J. Bus
- Nieuw lid
-
Ik hoop dat iemand begrijpt wat ik probeer te vragen en dus goed heb beschreven

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Het lijkt of ze uit één stuk gegoten zijn, maar als je de beugel die ze tegen houdt eraf haalt, kun je ze er zo af halen. De eindjes hoeven niet los, maar als je toch bezig bent en je hebt het nog nooit gedaan, zou ik die gelijk meenemen. Kijk wel even hoe de metalen plaatjes tegen het rubber (van die eindjes) zit, voor je de zaak demonteert.
groetjes
Mathy
- P.J. Bus
- Nieuw lid
-
Die ik heb geleverd gekregen wel in 1 stuk geleverd dus ik zal ze in 1 kant moeten insnijden heb ik begrepen en op internet valt te zien bij bv Scandix...
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Als je <a href=" www.skandix.de/de/fahrzeug-teile/fahrwer...tabilisator/1003618/ " target="_blank">deze bedoelt, dan zijn die uit elkaar te buigen. Je hoeft er niet aan te snijden.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Robert
- P.J. Bus
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Gooi het ding gauw in de afvalbak. De kans dat je hem scheef insnijdt is redelijk groot. Komt er dan kracht op bij het monteren, dan gaat de rubber scheef zitten. Waardoor de stabilisatorstang niet goed op z'n plek gehouden wordt.
groetjes
Mathy
- P.J. Bus
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat komt niet zo vreselijk nauw hoor Mathy, in principe kan de auto zelfs zonder die stabi.Rijd natuurlijk niet lekker maar dat is weer wat anders.Mathy schreef : Hallo federervolvo
Gooi het ding gauw in de afvalbak. De kans dat je hem scheef insnijdt is redelijk groot. Komt er dan kracht op bij het monteren, dan gaat de rubber scheef zitten. Waardoor de stabilisatorstang niet goed op z'n plek gehouden wordt.
groetjes
Mathy
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Niks van gemerkt...
Groeten,Gerben