Uitdeuken bijrijdersdeur en voorste scherm volvo 940 station
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-12-2013 11:24 #1099961
door V700 register
Uitdeuken bijrijdersdeur en voorste scherm volvo 940 station is gemaakt door V700 register
Beste Allen
Ik heb laatst helaas een flinke kras/deuk opgelopen aan de bijrijderskant. Zowel de deur en voorste scherm hebben hierbij heel wat averij opgelopen.
Ik vroeg me af of het het verstandigst is deze mbv zuignappen uit te deuken of deze te demonteren.
Foto's volgen nog
Alvast bedankt
Groetjes
Ik heb laatst helaas een flinke kras/deuk opgelopen aan de bijrijderskant. Zowel de deur en voorste scherm hebben hierbij heel wat averij opgelopen.
Ik vroeg me af of het het verstandigst is deze mbv zuignappen uit te deuken of deze te demonteren.
Foto's volgen nog
Alvast bedankt
Groetjes
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-12-2013 11:34 #1399485
door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic Voordeel
Het voordeel van de 940's is dat het voorscherm demontabel is. Het zit namelijk vast met bouten. Je kunt even de bekende volvo slopers afbellen als je je kleurcode van je typeplaatje hebt afgelezen. Hetzelfde geldt voor de deur. Is wellicht een gemakkelijker en goedkopere oplossing dan uitdeuken en spuiten?
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-12-2013 11:42 #1399486
door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic vakwerk
Ik onderstreep de mening van Jerry. Een sloopscherm en portier zijn heel gemakkelijk te monteren en afhankelijk van de schade die je hebt, krijg je het zonder vakwerk (uitdeuken,plamuren,schuren, gronden en aflakken) nooit echt mooi weg.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-12-2013 13:07 #1399490
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dat niet alleen, er gaat
Dat niet alleen, er gaat buiten een heleboel tijd ook veel geld in goed spuitwerk zitten. Als je een scherm en deur in de goede kleur kunt vinden ben je met een kwart van de tijd en een kwart van het geld weer het mannetje.
Moderators: Jerry Stam