Mistlichten/lampen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-11-2013 20:55 #1099606
door V700 register
Mistlichten/lampen is gemaakt door V700 register
Hallo iedereen,
Nu we weer in de donkere tijd van het jaar zitten en er al weer diverse draadjes op het forum zijn geweest over verlichting nu zelf toch maar weer aan het denken geweest over mijn mistlampen/lichten.Op dit moment zit er niks meer onder. Beide kanten door kleine ongelukjes ( een niet meewerkende brug bij de garage en de lokale wildstand ) niet meer aanwezig. Heb nog wel het glas liggen maar de reflectors zijn weg en zo ook de steuntjes. Voor de steuntjes heb ik eerder al een draadje gemaakt, zie www.volvo700vereniging.nl/node/43760Nu vraag ik mij af zal ik voor de originele lampen gaan of zal ik er andere mistlampen op zetten. Hierbij denkende aan het volgende:- De originele beginnen schaars te worden (of zijn het al), andere zijn wellicht makkelijker voorhanden.
- Is er een significant verschil in lichtbeeld ?
- Is LED-mistverlichting iets ? Zuiniger (ja ik weet het, marginaal verschil maar alle kleine beetjes helpen), maar staat het ook bij je normale koplampen met daarin nog gewoon normale gloeiers
Tips/aanbevelingen etc zijn welkom
Nu we weer in de donkere tijd van het jaar zitten en er al weer diverse draadjes op het forum zijn geweest over verlichting nu zelf toch maar weer aan het denken geweest over mijn mistlampen/lichten.Op dit moment zit er niks meer onder. Beide kanten door kleine ongelukjes ( een niet meewerkende brug bij de garage en de lokale wildstand ) niet meer aanwezig. Heb nog wel het glas liggen maar de reflectors zijn weg en zo ook de steuntjes. Voor de steuntjes heb ik eerder al een draadje gemaakt, zie www.volvo700vereniging.nl/node/43760Nu vraag ik mij af zal ik voor de originele lampen gaan of zal ik er andere mistlampen op zetten. Hierbij denkende aan het volgende:- De originele beginnen schaars te worden (of zijn het al), andere zijn wellicht makkelijker voorhanden.
- Is er een significant verschil in lichtbeeld ?
- Is LED-mistverlichting iets ? Zuiniger (ja ik weet het, marginaal verschil maar alle kleine beetjes helpen), maar staat het ook bij je normale koplampen met daarin nog gewoon normale gloeiers
Tips/aanbevelingen etc zijn welkom

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-11-2013 21:44 #1397708
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mistlampen
nieuw zijn zat verkrijgbaar via Amerika en/of Ebay
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-11-2013 23:31 #1397715
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic tradera.com
Hallo Volvisti
Of Tradera.
groetjes
Mathy
Of Tradera.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-11-2013 08:17 #1397722
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic LED
Het verschil in brandstof is echt te verwaarlozen (met LED), als je 's ochtends niet hebt lopen kakken maakt dat waarschijnlijk meer verschil uit.
Ik zou gewoon wat universeels van het internet afplukken (ebay, autoshops etc)
Ik zou gewoon wat universeels van het internet afplukken (ebay, autoshops etc)
Moderators: Jerry Stam