Roestvorming motorruimte
- V700 register
- Nieuw lid
-
Komt iemand dit bekend voor of heb ik grote pech?
Ik rijd ook wel eens in een Renault Clio uit 2000, en die roest helemaal nergens, en dat voor een Renault!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Timen Smit
- Nieuw lid
-
Ook de andere kant wel nog wel eens flink door de roestduivel te pakken worden genomen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Claxon was ook helemaal weggeroest en deed niets meer (zo kwam ik er dus achter dat het niet zo best gesteld was met het plaatwerk daar).
Mijn garage heeft er nieuwe stalen platen in gelast en de boel goed in de beschermings-spul gespoten. Ik moet zeggen, super mooi gemaakt door de schade-afdeling, het ziet er nu weer uit als nieuw, en als je het niet weet zie je het niet.
En, grappig, mijn andere auto is ook een Clio uit 2000. Hier roest inderdaad helemaal niets aan. Top auto-tje !!!
- V700 register
- Nieuw lid
-
- André Struis
- Nieuw lid
-
- kijk eens naar de PLUS POOL van je accu............Roesten heeft te maken met de elecktrische lading.Ferry940 schreef : Ik denk dat het te maken heeft met de stroom die daar door het metaal gaat ofzo. ??? Claxon was ook helemaal weggeroest en deed niets meer (zo kwam ik er dus achter dat het niet zo best gesteld was met het plaatwerk daar).
En, grappig, mijn andere auto is ook een Clio uit 2000. Hier roest inderdaad helemaal niets aan. Top auto-tje !!!
-De clackson; staat ook altijd "+" op..............roest als een gek!
-Clio; Dit moet een foutje zijn van de Renault fabrieken, als je normaal gesproken "on line" op de Renault site kijkt, zit heel je muis al onder de roest...........
Leuk; m'n jongste dochter is van rijschool verandert; leste eerst in een MB, toen in een BMW.
Welke merk auto les je nu in? Weet ik veel. Er zit een "Spekkie" in het stuur (Renault dus..)
- V700 register
- Nieuw lid
-
-Clio; Dit moet een foutje zijn van de Renault fabrieken, als je normaal gesproken "on line" op de Renault site kijkt, zit heel je muis al onder de roest...........
Misschien moet je een draadloze muis nemen, dan heb je hier geen last meer van.

- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik hoop nog altijd dat mijn geliefde Zweedse merk een auto bouwt die net zo goed rijdt als de gemiddelde Peugeot...
Qua onderstel kan Volvo nog heel veel leren van de Franse , en van de Italianen ook trouwens.
Nu nog een Franse auto met de ventilatie/verwarmings- en koelingscapaciteit van een Volvo. En de stoelen ook graag...
- André Struis
- Nieuw lid
-
Als je het forum hier volgt, de vragen leest, rijdt de gemiddelde Volvo 700/900 rijder door tot het echt kapot is.
En dat is dus vaak op een leeftijd die een voornoemde auto nooit zal halen.
Franse auto's comfortabel; smaken verschillen..............plastic rommel, je voelt het al als je richting aangeeft (plastic stokje naast je stuur)
- Wytze Broerze
-
- Junior lid
-
struis schreef : (plastic stokje naast je stuur)
Bij mijn 7 en 9 series zijn ze ook van plastic.
- André Struis
- Nieuw lid
-
Maar jij begrijpt me wel..............