zijruit rechtsachter
- V700 register
- Nieuw lid
-
Gister kreeg ik een telefoontje van de politie A'dam dat mijn auto was aangetroffen met een ingeslagen zijruit. Het gaat om het portier rechtsachter (passagierszijde), het vaste ruitje in de deur zogezegd. Heeft een van de forumleden dit ruitje liggen of een deur waar ik hem uit kan halen (bij voorkeur regio A'dam, Utrecht).
Bij de inbraak zijn ook klepstelplaatjes, de excentrische kleplifter van Timen Smit, een multimeter een twee doppensets en een multimeter ontvreemd. Ik was vergeten de kofferbak apart af te sluiten, stom stom.
Hoor graag van jullie!
M.vr.gr.
Derk
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
groet, Rudiger
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb geen van die delen over, maar succes met herstellen!
Evt trouwens wel zo'n klepstel tang te leen, maar Olst is niet in je regio.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Gr.
Derk
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat is mooi! Idd., ik heb de oudglasberg groter gemaakt. Ik heb genoten van de van rode en mijn vrouw samen met een vriendin op een camping in Bakkum van de witte.D Jansen schreef : Nou Rudiger, mijn baksteen (1995) heeft nu deels oud glas (1988). Liggen de flessen wijn inmiddels bij het oud glas? Het monteren verliep gesmeerd: het rubber goed behandeld met Dreft en toen lukte het om het ruitje vanuit een gekantelde positie in de sponning te krijgen (na het verwijderen van de grote ruit en de geleiderail tussen de twee ruiten).Gr.Derk
Nog bedankt voor de onverwachte 2e fles!
groeten en hou het heel, Rudiger