Kras wegwerken niet gelukt.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wat een rot ervaring na twee dagen!! Als ik er nu al weer aan denk word ik al weer kwaad.
Grt,
Robert
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- P.J. Bus
- Nieuw lid
-

- V700 register
- Nieuw lid
-
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Ik begrijp je frustratie volledig. Maar, denk eerst aan je gezondheid en geluk in het leven.
Toen ik de (kras) foto van je zag werd ik er al verdrietig van. Die kras is in mijn ogen niet even (onzichtbaar) weg te werken. Ikzelf ben daar resoluut in geworden. Als de s90 of de 760 zoiets overkomt, dan ben ik de volgende dag als eerste op de stoep bij de spuiter. Ik wil de kras, of wat dan ook, geen dag langer meer zien. Dat windt je alleen maar op.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik kan eens bevragen wat het kost en dan ook voor de buts achter in de bumper. Want die valt wel op. Ik denk dat het meevalt, ben ik in ieder geval af van die kras. Volgens mij kan dat met een stukje spuiten en daarna polijsten of zo. Goede tip.geejee schreef : Robert,
Ik begrijp je frustratie volledig. Maar, denk eerst aan je gezondheid en geluk in het leven.
Toen ik de (kras) foto van je zag werd ik er al verdrietig van. Die kras is in mijn ogen niet even (onzichtbaar) weg te werken. Ikzelf ben daar resoluut in geworden. Als de s90 of de 760 zoiets overkomt, dan ben ik de volgende dag als eerste op de stoep bij de spuiter. Ik wil de kras, of wat dan ook, geen dag langer meer zien. Dat windt je alleen maar op.
En die sateprikker: dat is idd een idee. Ik ga het nog niet proberen, eerst even langs het carrosseriebedrijf. TNX voor de tips!
Robert
- V700 register
- Nieuw lid
-
Balen van die kras! Heb op youtube het volgende filmpje gevonden, <a href="">
Het is wel ouderwets handwerk maar het spaart een hoop geld denk ik. Ik heb het zelf ook gedaan, veel geduld en rustig doorwerken, Het resultaat is best goed.
Succes ermee!
Marcel
- Piet van der Plas
- Nieuw lid
-
Piet
- V700 register
- Nieuw lid
-