RVS Strips netjes maken. Hoe?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik bedenk me net dat ik een dremel heb, en dat ik dus alleen wat polijstspulletjes hoef te halen eigenlijk.
Edit: Groupbuy kan goed zijn
Neppe Edit 2: Ted, Silvo al geprobeerd, maar 't werkt niet echt.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Joost Ruizendaal
- Nieuw lid
-
Voor sierlijstjes op de auto's gebruik ik altijd een tube ouderwetse chroom- en zilverpoets. Ik heb er de chromen bumperplaten en alle chromen sierlijsten van mijn 345 GLS twee jaar geleden mee opgepoetst en dat blinkt nog steeds als een nieuwe.
Met een poetsdoek opbrengen, inwrijven, even laten 'aandrogen' en vervolgens met een schone doek tot hoogglans opwrijven. Succes gegarandeerd. Ik denk dat ze bij de Brezan o.i.d. wel van dat spul hebben.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Fred Schukkink (GAST)
- Nieuw lid
-
Dat is wat Belgom en de rest ven de ouderwetse poetsmiddeltjes dus ook doen.
Vaak zijn de wonder elementen in die potjes fijne kalk en ammoniak, het een polijst en het ander reinigt.
Groet Fred
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hoe dan ook, geen goed vooruitzicht dus. Maar, polijsten, waarbij je een miniscuul laagje weghaald, kan dus nog wel werken? Of helemaal niet?
De lijsten op onze auto's zijn toch van RVS, en niet van chroom? Ik weet niet of dat nog iets uitmaakt voor het te gebruiken poets/polijstmiddel?
Waar is die hand-carwash van jou Geejee? Heb er bij mij in de buurt nog nooit één gevonden. Louter mobiele car-wash installaties achterin VW transporters, waarbij een wasbeurt 60 euro kost.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Michael Oud schreef : Heb er bij mij in de buurt nog nooit één gevonden. Louter mobiele car-wash installaties achterin VW transporters, waarbij een wasbeurt 60 euro kost.
Gewoon even doorrijden naar Mijdrecht. Alles met de hand. Voor een happy ending, doen ze ook de binnenkant.
Tegenwoordig is het een uiting van service dat je auto, voor het binnenrijden van de wasstraat, eerst met een bezem rondom in elkaar wordt geslagen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Op het Parkeerterrein van Mc Donalds op de IJdoornlaan stond een busje met 5 ijverige poetsers.. kostte iets vanaf 15 euro.
Misschien staan ze er nog ...
McDonald's IJdoornlaan 2001, 1035 MZ Amsterdam 020 493 0070 () · mcdonalds.nl vlak bij de ringweg noord
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Zoek even op <a href=" www.jkcarcare.nl/ "> www.jkcarcare.nl . Zit in Utrecht Nrd Autoboelevard.