Advies nieuwe voorruit
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-01-2013 22:46 #1096030
door V700 register
Advies nieuwe voorruit is gemaakt door V700 register
Beste allemaal
Er is ongetwijfeld al over geschreven op deze site maar ja die zoekfunctie hè.......
Sinds gisteren heb ik een aardige scheur in mijn voorruit. Nu weet ik dat de ruit gelijmd zit en er tevens mooie lijsten om heen zitten. Ik heb al even een poging gedaan om te kijken of deze lijsten heel los te krijgen zijn maar helaas. Nu is mijn vraag waar moet ik terecht voor een nieuwe ruit. De verzekering zal mij waarschijnlijk doorverwijzen naar Carglass of zo maar ik betwijfel of die de lijsten ook kan leveren. Heeft iemand hier ervaring mee???
Ik hoor het graag van jullie.
Groet, Theo
Er is ongetwijfeld al over geschreven op deze site maar ja die zoekfunctie hè.......
Sinds gisteren heb ik een aardige scheur in mijn voorruit. Nu weet ik dat de ruit gelijmd zit en er tevens mooie lijsten om heen zitten. Ik heb al even een poging gedaan om te kijken of deze lijsten heel los te krijgen zijn maar helaas. Nu is mijn vraag waar moet ik terecht voor een nieuwe ruit. De verzekering zal mij waarschijnlijk doorverwijzen naar Carglass of zo maar ik betwijfel of die de lijsten ook kan leveren. Heeft iemand hier ervaring mee???
Ik hoor het graag van jullie.
Groet, Theo
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Siang Phoa
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-01-2013 23:51 #1377621
door Siang Phoa
Beantwoord door Siang Phoa in topic re carglass
een paar jaar geleden had ik ook een nieuwe voorruit nodig.
Die is inderdaad door carglass vervangen. Ik mocht meekijken en het is professioneel en perfect gedaan.
Ik ben dus tevreden.
Die is inderdaad door carglass vervangen. Ik mocht meekijken en het is professioneel en perfect gedaan.
Ik ben dus tevreden.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-01-2013 09:40 #1377637
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nieuwe voorruit.
Circa 1 jaar geleden deze laten vervangen.
Beste deal kon ik maken bij Glasgarage in Apeldoorn.
Nieuwe lijsten gehaald bij de dealer.
Tijdens demontage oude ruit bleek deze nagenoeg los in de sponning te liggen, dit verklaarde meteen waarom er regelmatig water was waar het niet hoorde te zijn...
Groet,
erik
Beste deal kon ik maken bij Glasgarage in Apeldoorn.
Nieuwe lijsten gehaald bij de dealer.
Tijdens demontage oude ruit bleek deze nagenoeg los in de sponning te liggen, dit verklaarde meteen waarom er regelmatig water was waar het niet hoorde te zijn...
Groet,
erik
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-01-2013 11:53 #1377656
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gewoon bij de dealer?
Na slechte ervaringen bij Carglass en Autotaalglas, laat ik mijn auto's alleen nog bij de dealer doen. Afgelopen week nog bij Vos in Gorinchem. Vanmiddag kunnen we de wagen trouwens ophalen. Originele ruit en extra zorg. Wel even doorzeuren bij de verzekeraar.
Bij Verkerk Houten vertelde me een verkoper overigens ooit, dat ze ook hun auto's bij, naar ik meen, Autototaalglas in Nieuwegein brachten. Ook bij de dealer even doorvragen dus.
Bij Verkerk Houten vertelde me een verkoper overigens ooit, dat ze ook hun auto's bij, naar ik meen, Autototaalglas in Nieuwegein brachten. Ook bij de dealer even doorvragen dus.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-01-2013 15:54 #1377687
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic afspraak gemaakt
Na enig informeren een afspraak gemaakt bij de Volvodealer. Verzekering deed inderdaad een beetje moeilijk. Ben ook benieuwd of de nieuwe lijsten, die behoorlijk aan de prijs zijn, door de verzekering gedekt gaan worden. Vrees van niet.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-01-2013 16:42 #1377690
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Originele ruit
Wij hebben (nu nog) een scheur in de ruit van onze V70N, hiervoor hebben wij ook speciaal gevraagd naar een originele ruit, kon zonder problemen en waarschijnlijk ook zonder extra kosten...JohnPlayerSpecial schreef : Originele ruit en extra zorg. Wel even doorzeuren bij de verzekeraar.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-01-2013 19:42 #1377702
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Originele stickers van Volvo!
Zo, heb de wagen vanmiddag bij de dealer opgehaald. Ben zeer tevreden. Heb de monteur zelf bezig kunnen zien.
Op de nieuwe ruit zitten nu ook de originele Volvostickers (SIPS, Airbags etc.) in de hoeken. Die heb ik bij alle andere ruitenzetters, ook bij het plaatsen van zgn. originele ruiten van Volvo, moeten missen. Kijk; daar doen we het nou voor.
En wat een helder (uit)zicht weer.
Op de nieuwe ruit zitten nu ook de originele Volvostickers (SIPS, Airbags etc.) in de hoeken. Die heb ik bij alle andere ruitenzetters, ook bij het plaatsen van zgn. originele ruiten van Volvo, moeten missen. Kijk; daar doen we het nou voor.
En wat een helder (uit)zicht weer.
Moderators: Jerry Stam