Usa Koplampen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-12-2012 23:15 #1095897
door V700 register
Usa Koplampen is gemaakt door V700 register
Volvisti,
Ik heb mij zelf vandaag een kado gegeven, een redelijk net usa koplampen setje,
Redelijk nette staat als je het mij vraagt, maar het kan altijd beter,netter,mooier.
Dus nou ben ik al even aan het rond neuzen naar wat nette delen zoals de lange balk onder de koplampen de contourverlichting en het chrome frame, en zeer waarschijnlijk de glazen lensen ook(heb ik nog niet naar gekeken of die geschikt zijn voor NL).
Nou kan ik op ebay.com alles wel vinden alleen vind ik de verzend kosten behoorlijk aan de hoge kant dus zoek ik het aan deze kant van de grote plas,Echter stuit je dan op een heel beperkte selectie(zeg gerust niets).
Weten jullie waar ik aan deze kant van de plas terecht kan voor deze onderdelen dus linkjes, namen, adressen zijn welkom.
Winparts heeft ze niet,Nordicar heeft ze niet,Estateservice heeft ze niet,Bij Vomd ook niet.
Dus de andere adressen zijn welkom.
Groeten,Tom
Ik heb mij zelf vandaag een kado gegeven, een redelijk net usa koplampen setje,
Redelijk nette staat als je het mij vraagt, maar het kan altijd beter,netter,mooier.
Dus nou ben ik al even aan het rond neuzen naar wat nette delen zoals de lange balk onder de koplampen de contourverlichting en het chrome frame, en zeer waarschijnlijk de glazen lensen ook(heb ik nog niet naar gekeken of die geschikt zijn voor NL).
Nou kan ik op ebay.com alles wel vinden alleen vind ik de verzend kosten behoorlijk aan de hoge kant dus zoek ik het aan deze kant van de grote plas,Echter stuit je dan op een heel beperkte selectie(zeg gerust niets).
Weten jullie waar ik aan deze kant van de plas terecht kan voor deze onderdelen dus linkjes, namen, adressen zijn welkom.
Winparts heeft ze niet,Nordicar heeft ze niet,Estateservice heeft ze niet,Bij Vomd ook niet.
Dus de andere adressen zijn welkom.
Groeten,Tom
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-12-2012 23:18 #1376798
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic weet wel een adres voor de
weet wel een adres voor de koplampunits , kan je gewoon bij de brezan krijgen
evenoff topic wat was je snel weg vanmiddag
evenoff topic wat was je snel weg vanmiddag

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-12-2012 23:30 #1376801
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Werd
Ik werd nog geacht om naast het hockey veld te staan vanmiddag als supporter bij het oliebollen toernooi, was de tijd een beetje vergeten vandaar dat ik snel weg was.
Tom.
Tom.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-12-2012 23:30 #1376800
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Henk
Henk (Bunde), die ongetwijfeld zelf nog wel gaat reageren, heeft mij de knipperlichten en 'day running lights' geleverd.
Ben je trouwens nog achter die Crystal Lights aan geweest ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-12-2012 23:32 #1376802
door V700 register
Zal Henk zijn bericht afwachten.
Tom.
Beantwoord door V700 register in topic owja
Die crystal's kan ik momenteel alleen vinden via ebay.com en dan heb je ook angel eye's en dat vind ik net even te.BjörnHansen schreef : Henk (Bunde), die ongetwijfeld zelf nog wel gaat reageren, heeft mij de knipperlichten en 'day running lights' geleverd.
Zal Henk zijn bericht afwachten.
Tom.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-12-2012 09:25 #1376817
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ebay.de
ebay duitsland al geprobeerd? staat ook heel veel op, ik heb er een nieuw set gekocht, op het chroom en de achterplaat na.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-12-2012 11:29 #1376822
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ebay.de
Heb ik ook al gekeken maar daar vind ik maar bar weinig, alleen een complete set voor bijna €600 en dat is mij iets te duur hahaha.
Tom.
Tom.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-12-2012 20:12 #1376909
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Lampen H4 en H1
Ik heb de Hella nummers hier wel voor je .(inmiddels verzonden)
Maar je kunt ook naar de Brezan gaan en ze daar bestellen (de H4 evt. met of zonder stadslampje)
Maar je kunt ook naar de Brezan gaan en ze daar bestellen (de H4 evt. met of zonder stadslampje)
Moderators: Jerry Stam