velgen renoveren
- Boris Duijndam (GAST)
-
- Nieuw lid
-
Tevens heb ik ook praising moose etc etc ik ga de webshop aanvullen zodra ik foto's van de echte producten heb.
Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|
Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Prancing moose Boris, prancing...Mr.Borrie schreef : € 21,78 inclusief BTW voor een setje van 4 ongeveer. heb zowel zwart als zilver laten maken.
Tevens heb ik ook praising moose etc etc ik ga de webshop aanvullen zodra ik foto's van de echte producten heb.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wil mijn stalen reservewiel ook laten doen, maar ik denk dat ik daarvoor maar gewoon een busje velgenspray koop.
- Chris Boessenkool
- Nieuw lid
-
Dat van die stoeprandschade ben ik niet zo bang voor, de laatste drie setjes banden hadden allemaal "velgbescherming". Een dikke rubberrand bij de velg om te voorkomen dat je je velg stukrijd. Werkt prima!
Bedankt voor de info! Ik meld me wel weer ff terug als ze gedaan zijn, zal denk ik ergens in maart zijn.
Chris
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dus als je het geld hebt, kun je het beter maar gelijk laten doen, lijkt me.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
In ieder geval is de coating erg sterk/resistent, tussen april en nu 2x de velgen snel gewassen en er is niets aan te zien.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ze hebben mij aangeraden om ze bij de Volvo velgen twee keer achter elkaar te poedercoaten dan glanst hij weer mooi .
Dit zit wel bij de prijs in trouwens (250 euro)
- V700 register
- Nieuw lid
-
EndlessQuest schreef : Zie ik nou iets compleet over het hoofd, maar doet velgenalsnieuw alleen coaten, of ook spuiten?
Ze doen het helemaal compleet
- V700 register
- Nieuw lid
-