Lelijke veeg/kras/deuk
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-09-2012 18:37 #1094626
door V700 register
Lelijke veeg/kras/deuk is gemaakt door V700 register
Vandaag in Amsterdam een paal geraakt met achteruitsteken. Ik heb heel goed op alle bomen en amsterdammertjes e.d. gelet die een donkere kleur hebben. Dan zie je dus blijkbaar de lichte paal van de straatverlichting over het hoofd. Dit is de derde keer dat het me overkomt, drie keer in chaos-Amsterdam, drie keer een lichte paal terwijl ik op de donkere let en drie keer iets aan het doen dat ik eigenlijk helkemaal niet hoef te doen, namelijk een vriendje helpen zijn zware rotzooi te verhuizen.
De eerste keer kostte het me een linker spiegel, de tweede keer een bluts in de achterbumper maar nu zit er een flinke veeg tussen het achterlicht to halverwege het achterspatbord. De spatbordboog heeft een kleine vervorming helaas.
Heeft iemand suggesties hoe ik dit kosmetisch weer in orde krijg? Met poesten gaan die witte strepen er niet af...
Groet, Ad
De eerste keer kostte het me een linker spiegel, de tweede keer een bluts in de achterbumper maar nu zit er een flinke veeg tussen het achterlicht to halverwege het achterspatbord. De spatbordboog heeft een kleine vervorming helaas.
Heeft iemand suggesties hoe ik dit kosmetisch weer in orde krijg? Met poesten gaan die witte strepen er niet af...
Groet, Ad
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-09-2012 19:24 #1368760
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ken het gevoel.
Ik hoorde dat ze bij Blokker & Co speciaal spul hebben " bekend van TV".Geen idee hoe en of het werkt maar misschien helpt 't?
Als je dan toch aan het poetsen gaat misschien een achteruit rijd obstakel vermijdend dinkie inbouwen?<div>Succes!</div>
Als je dan toch aan het poetsen gaat misschien een achteruit rijd obstakel vermijdend dinkie inbouwen?<div>Succes!</div>
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-09-2012 19:28 #1368761
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Blokker
Vorige vaderdag gekregen dat spul.
Tja, nee dus.
Heb me sufgepoetst, want, spul van de zoons gekregen dus dan gebruik je dat. Zo hoort dat.
Auto gaat er wel van glimmen, maar de krassen blijven.
Opzich ook niet heel gek, een kras door de lak heen zorgt er voor dat er materiaal weg is. Dat voeg je niet toe met blokkerpoets.
Vorige week een man hier in Steenwijk ontmoet met een bordeaux rode 940 die erg handig is met op kleur gemaakte spuitbussen van de plaatselijke verfboer.
Dat is nog best mooi.
Tja, nee dus.
Heb me sufgepoetst, want, spul van de zoons gekregen dus dan gebruik je dat. Zo hoort dat.
Auto gaat er wel van glimmen, maar de krassen blijven.
Opzich ook niet heel gek, een kras door de lak heen zorgt er voor dat er materiaal weg is. Dat voeg je niet toe met blokkerpoets.
Vorige week een man hier in Steenwijk ontmoet met een bordeaux rode 940 die erg handig is met op kleur gemaakte spuitbussen van de plaatselijke verfboer.
Dat is nog best mooi.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-09-2012 23:28 #1368767
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Dr. Vinyl
Hallo Ad
Dr. Vinyl? Geen idee wanneer er weer een cosmeticadag is, maar de dames en heren van Dr. Vinyl kunnen toveren zo lijkt het soms.
groetjes
Mathy
Dr. Vinyl? Geen idee wanneer er weer een cosmeticadag is, maar de dames en heren van Dr. Vinyl kunnen toveren zo lijkt het soms.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-09-2012 23:34 #1368769
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Spuiten
Uitdeuken en spuiten.
Moderators: Jerry Stam