kleurcodes

• Ries van Lomwel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-08-2012 15:12 #1365534 door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic codes
Die roofrails zijn niet gelakt maar ge-poedercoat. Dus afschuren en naar een poedercoater in de buurt en zoek een gelijkende donkergrijze kleur uit of laat de coater dat vaststellen(voor het schuren). Kleurcode had ik nagevraagd bij Volvodealer maar die konden ze niet geven. Velgen zou ik eens moeten opzoeken. EDIT* Er zijn volgens ingewijden geen kleurnummers voorhanden ? en kleur moet je laten nastellen op basis van een niet gebruikte of nog redelijke velg. Het gaat volgens die zelfde ingewijden met name om de (blanke) afwerklaag

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-08-2012 15:55 #1365539 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic 214
Hallo Volvisti
Ik weet toevallig dat de "ongespoten" bumperafdekrandje (die op de 760-II in chroom zijn uitgevoerd), de kleurcode 214 hebben.  Zou ook nog 214-21 kunnen zijn, maar dat weet ik niet zeker.
groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-08-2012 14:42 #1365653 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic sand grey?????
Hersenverweking of gewoon aderverkalking??? OP m'n kentekenbewijs staat "grijs", op een ander document staat "sand grey" en op de verkoopfactuur van de garage staat "silver sand"! Het kleurnummer is dus 419, en dat komt overeen met de kleurlijst van jou Mathy! Daar staat ook silversand ()metallic).
Ik ben in ieder geval geholpen en dank jullie allen.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC