sierstripen zitten er op
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-03-2012 12:26 #1092143
door V700 register
sierstripen zitten er op is gemaakt door V700 register
ik heb de zwarte strippen van mijn estate vervangen voor chomen stripen
van de deuren en achterraam klep boven en onder ik weet niet of de zijkanten van choom bestaat
de dakgoot en de voorste dakspiel het dak gootje leek mij het moelijkte maar was heel makkelijk
nu zoek ik nog de strip op het midden van de deuren en de handvaten
en als iemand weet waar het nog meer kan wel met de orinele strippen hoor ik het graag
mvg patrick
van de deuren en achterraam klep boven en onder ik weet niet of de zijkanten van choom bestaat
de dakgoot en de voorste dakspiel het dak gootje leek mij het moelijkte maar was heel makkelijk
nu zoek ik nog de strip op het midden van de deuren en de handvaten
en als iemand weet waar het nog meer kan wel met de orinele strippen hoor ik het graag
mvg patrick
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- P.J. Bus
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-03-2012 17:51 #1353733
door P.J. Bus
Beantwoord door P.J. Bus in topic vraag
Hoi Patrick,
Hoe heb je de onderste sierstrip van de voorruit netjes verwijderd aangezien in onder de parafaan wil kijken of het daar roest en/of er vuil zit.
Hoe heb je de onderste sierstrip van de voorruit netjes verwijderd aangezien in onder de parafaan wil kijken of het daar roest en/of er vuil zit.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-03-2012 19:49 #1353756
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Euh,
snap het even niet Federervolvo,
de parafaan haal je er met een beetje beleid toch zo tussen uit ? Daar hoeven de sierstrips toch niet voor verwijderd te worden eerst ? Tenminste bij een 7-serie ?
de parafaan haal je er met een beetje beleid toch zo tussen uit ? Daar hoeven de sierstrips toch niet voor verwijderd te worden eerst ? Tenminste bij een 7-serie ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-03-2012 19:58 #1353757
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic hallo de voor raam die heb
hallo de voor raam die heb ik nog niet gedaan weet dus ook nog niet hoe dat moet
bij de achter klep was het de dopje aan de zij kant er uit peuteren en zijwaarts van de klep treken
en er weer op ook zijwaarts en elkekeer de klemetjes er goed in drukken
misschien werkt het voor ook zo als ik de boven en onder strip heb ga ik dat ook proberen
wat is een parafaan?
bij de achter klep was het de dopje aan de zij kant er uit peuteren en zijwaarts van de klep treken
en er weer op ook zijwaarts en elkekeer de klemetjes er goed in drukken
misschien werkt het voor ook zo als ik de boven en onder strip heb ga ik dat ook proberen
wat is een parafaan?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-04-2012 07:38 #1353821
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic :)
Het mop ijzer wat onder je ruitenwissers zitpatrick940 schreef : wat is een parafaan?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-04-2012 11:02 #1353841
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Strip
De strip onder het raam zit op de parafaan geklikt, wees hier voorzichtig mee met verwijderen want die klemmetjes zijn geloof ik niet meer te krijgen.
Die van het raam zitten er op geschoven net als de rest van de strips, je moet alleen eerst de hoekjes verwijderen die links en rechts boven zitten, anders trek je de boel kapot.
Tom.
Die van het raam zitten er op geschoven net als de rest van de strips, je moet alleen eerst de hoekjes verwijderen die links en rechts boven zitten, anders trek je de boel kapot.
Tom.
- P.J. Bus
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-04-2012 22:28 #1356905
door P.J. Bus
Beantwoord door P.J. Bus in topic Klemmetjes
De klemmetjes van de sierstrip voorruit heb ik nu voldoende (oude en nieuwe). Maar wat ik het eerst wil aanpakken is de roest bij de achterste sierstrip van het achterruitje (zijraampje naast de acherdeur). Zowel onderin als bij de dakrails roest hij. Hoe kan ik deze sierstrips netjes verwijderen en hoe kan ik aan reserveclips komen (2de hands, want de dealer levert ze niet meer).
Moderators: Jerry Stam