Zomerbanden voor de 780
- Hedwig Lambrechts
- Nieuw lid
-
Er moeten nieuwe zomerbanden op de 780 met Multi-X (15x7J) met formaat 205/60 15 91H.Er zitten nu Goodyear Excellence op waar ik best tevreden over ben maar die bestaan natuurlijk niet meer!Het telkens weerkerend probleem dat wanneer je nieuwe banden nodig hebt alles weer veranderd is en opnieuw een studieronde kan beginnen.
Dus op zoek naar een mooi uitziende band met wat bolle wangen iets wat in mijn ogen Michelin bevoorbeeld niet heeft.Wat gedacht van de Goodyear Efficientgrip of misschien wel de Kleber Dynaxer HP2?Het is allemaal een beetje moeilijk oordelen met andere woorden ik zie door het bos de bomen niet meer...
Groeten,Hedwig
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik weet niet wat er mis met michelin is overigens en ook niet met kleber. Maar dit zijn mijn bevindingen . en anders : op de site van de ANWB onder auto , dagelijks rijden staat een test van jouw maat .
ik kan m eventueel ook wel mailen, maar linken gaat hier niet als je een tablet gebruikt
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mijn ervaringen met diverse merken deden mij altijd weer terugkeren naar Michelin: op 140's, 240's en 940's....
Ze kosten wat, maar zin voor Volvo's ook gewoon top. (Alleen de winterbanden van Dunlop bevallen me nog beter)
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Hedwig Lambrechts
- Nieuw lid
-
Onder de 960 heb ik ook Michelin, zowel zomer als winter, maar ik vind ze niet mooi staan onder de 780.whitehorse schreef : Ze kosten wat, maar zin voor MijVolvo's ook gewoon top. (Alleen de winterbanden van Dunlop bevallen me nog beter)
Groeten,Hedwig
- Hedwig Lambrechts
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
ik zou ook voor die goodyears zijn gegaan
kleber heeft nog steeds de vervelende eigenschap van 30 jaa rgeleden, is een beetje allergisch aan regen
ik heb nog een mooie set originele 780 velgen liggen
zitten versleten dunlops op
205/65/15
moet dat neit 60 zijn?
stonden op de V6 87 die ik een paar jaar terug verkocht heb
heb nog een set winterbanden in die maat
zou ik die er nu opmikken of toch voor 60 hoog gaan?
- André Struis
- Nieuw lid
-
Op de terugweg moest ik achterin, die premacy's komen boven m'n Ferrita uit qwa geluid.
Morgen m'n Good-Year winterbanden maar weer terug zetten...........
- Hedwig Lambrechts
- Nieuw lid
-
Inderdaad een nieuwe, met het omwisselen van zomer- naar winterwagen op hetzelfde kenteken heb ik in november 2010 een nieuwe gekregen.Dus dag aan BEG-158. Jammer maar helaas.k² schreef : nieuwe plaat?
205/65/15
moet dat niet 60 zijn?
De gebruikte bandenmaat voor de 780 is de 205/60 en voor de latere vanaf '90 is dat 195/65.
Groeten,Hedwig
- V700 register
- Nieuw lid
-
(Dus zelfde auto, maar ander kenteken?? Ik snap niet hoe dat in Belgie werkt hoor!)