sierlijst voorruit 740 uit '86

• John den Turck (GAST)
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
13-02-2012 21:47 #1091399 door John den Turck (GAST)
sierlijst voorruit 740 uit '86 is gemaakt door John den Turck (GAST)
Beste forum lezers,
ik heb even een vraag over de sierlijst van mijn voorruit.
Met het koude weer is er een flinke steen op mijn ruit gekomen en nu zit ik tegen een scheur aan te kijken.
Nu zijn er genoeg bedrijven die met het grootste plezier je ruit vervangen alleen zit ik met de vraag over de chromen sierlijst.
In de bovenhoek is een deel van het rubber beschadigd en het rubberhoekje zit los en de vraag is of het mogelijk is om het rubber te vervangen of moet je dan de hele lijst (incl chromen lijst) vervangen en zijn die nog te krijgen?
En als de lijst nog te krijgen is komt meteen de meest hollandse vraag "wat kost zo'n lijstje dan wel"?
Ik hoor het graag.

vriendelijke groet, John

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-02-2012 22:01 #1347993 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hallo John,   Mijn ervaring
Hallo John,

Mijn ervaring is dat dit heel moeilijk gaat worden als je een nieuwe lijst wilt.
Chroom is niet meer leverbaar, ook niet via de GCP. (klassieker magazijn Zweden)
Ik heb een zwarte lijst (waarvan de onderste een chroom lijst is met een zwarte laklaag....) via, via kunnen krijgen.
o.a. Carlo (VOMD) is daar erg druk mee geweest. Wat het allemaal precies koste weet ik niet, is via de verzekering gegaan. De lijst was in ieder geval duurder dan het glas + het inzetten ervan.

groet en succes

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC