kleur 20400 welke is dat?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-09-2011 20:19 #1089190
door V700 register
kleur 20400 welke is dat? is gemaakt door V700 register
Ik heb info aangevraagd bij Volvocars in Beesd omdat mijn plaatje ontbrak.
Ik heb reactie teruggehad en ze konden me vertellen dat mijn auto kleur 20400 heeft.
Ik zie dat het M-blauw is (staat ook op zweeds kenteken vermeld)
Maar met welke kleur is het compatible? Ik zit dan te denken aan de Motip bussen maar ook welke kleur van bestaande Volvo's (sloop).
Er wordt nl. vaak alleen gesproken over kleurcodes met 3 cijfers.
groet ruben
Ik heb reactie teruggehad en ze konden me vertellen dat mijn auto kleur 20400 heeft.
Ik zie dat het M-blauw is (staat ook op zweeds kenteken vermeld)
Maar met welke kleur is het compatible? Ik zit dan te denken aan de Motip bussen maar ook welke kleur van bestaande Volvo's (sloop).
Er wordt nl. vaak alleen gesproken over kleurcodes met 3 cijfers.
groet ruben
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-09-2011 20:33 #1331609
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Kleurtabel
Hallo Ruben
Ik betrijfel of je er iets aan hebt, maar ik zet <a href="/node/557" target="_blank">deze</a> er toch even bij.
groetjes
Mathy
PS Jeroen was sneller deze keer.
Ik betrijfel of je er iets aan hebt, maar ik zet <a href="/node/557" target="_blank">deze</a> er toch even bij.
groetjes
Mathy
PS Jeroen was sneller deze keer.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-09-2011 20:33 #1331608
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Alleen 204
Dat is kleur 204-00
Ofwel, 204
Donkerblauw
www.volvo700vereniging.nl/node/557
Kleur is eennvoudig bij te laten maken via diverse verfhandelaren. Motip wijkt onnodig veel af. Voorbeeld www.verf24.nl (merk en kleurcode doorgeven en precies de goede kleur)
Succes.
Ofwel, 204
Donkerblauw
www.volvo700vereniging.nl/node/557
Kleur is eennvoudig bij te laten maken via diverse verfhandelaren. Motip wijkt onnodig veel af. Voorbeeld www.verf24.nl (merk en kleurcode doorgeven en precies de goede kleur)
Succes.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-09-2011 20:45 #1331610
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Op laten meten
Hallo Ruben
Je kunt de juiste kleur ook vast laten stellen door hem te laten "meten". En dan kan het handig zijn, om er van te voren bij een professioneel poetsbedrijf even te poetsmachine op te laten zetten. Anders zou je na een poetsbeurt wel eens vreemd op kunnen kijken.
Verf uit spuitbussen is altijd dunner dan verf die de spuiter gebruikt. Het resultaat is dan ook vaak minder bij spuitbusverf dan bij spuitersverf.
groetjes
Mathy
Je kunt de juiste kleur ook vast laten stellen door hem te laten "meten". En dan kan het handig zijn, om er van te voren bij een professioneel poetsbedrijf even te poetsmachine op te laten zetten. Anders zou je na een poetsbeurt wel eens vreemd op kunnen kijken.
Verf uit spuitbussen is altijd dunner dan verf die de spuiter gebruikt. Het resultaat is dan ook vaak minder bij spuitbusverf dan bij spuitersverf.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-09-2011 20:51 #1331611
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dank voor de snelle
Dank voor de snelle info!
Het gaat er mij om dat ik het spatbordje weer mooi krijg. Dat er kwaliteitsverschil zit tussen spuitbus en de verf die de proffesional gebruikt is me bekend. Alleen ik moet wat richting de winter. De zomer was ook te vochtig dus tja...
Spatbordje is er in ieder geval wel af te halen zodat het spuiten binnen kan.
Heet iemand wel eens een achterspatbord gedaan, helemaal tot boven aan het dak?
Deze is dusdanig dof en verweerd dat ik het denk ik er niet meer bij krijg kwa kleur.
Groet ruben
Het gaat er mij om dat ik het spatbordje weer mooi krijg. Dat er kwaliteitsverschil zit tussen spuitbus en de verf die de proffesional gebruikt is me bekend. Alleen ik moet wat richting de winter. De zomer was ook te vochtig dus tja...
Spatbordje is er in ieder geval wel af te halen zodat het spuiten binnen kan.
Heet iemand wel eens een achterspatbord gedaan, helemaal tot boven aan het dak?
Deze is dusdanig dof en verweerd dat ik het denk ik er niet meer bij krijg kwa kleur.
Groet ruben
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-09-2011 21:11 #1331614
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Poetsen
Hallo Ruben
Zolang de lak verder niet beschadigd is, kan er nog veel. We hebben binnen de vereniging een aantal fanatieke poetsers (Jan Snijders is de eerste wiens naam me te binnen schiet). Die kunnen je vertellen wat er allemaal mogelijk is met goede poetsmiddelen en de juiste techniek.
groetjes
Mathy (die het resultaat van een poetsbeurt zeer kan waarderen, maar de bezigheid zelf minder uitnodigend vindt)
Zolang de lak verder niet beschadigd is, kan er nog veel. We hebben binnen de vereniging een aantal fanatieke poetsers (Jan Snijders is de eerste wiens naam me te binnen schiet). Die kunnen je vertellen wat er allemaal mogelijk is met goede poetsmiddelen en de juiste techniek.
groetjes
Mathy (die het resultaat van een poetsbeurt zeer kan waarderen, maar de bezigheid zelf minder uitnodigend vindt)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-09-2011 23:18 #1331638
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Misschien leest hij dit
Misschien leest hij dit anders PB ik hem wel even.
thnx voor de info
thnx voor de info
Moderators: Jerry Stam