Reflecterend strips bumper

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-05-2011 10:00 #1315298 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Snijden.

TGTF schreef : Sets  van te maken in de zin van snijden of uitzoeken?

In de zin van zelf snijden.
De strook die ik in het wit en rood kocht, is 590mm breed.Als je daar een bumperstrip van 12mm van wil snijden, kost dat 16mm aan materiaal (12 mm voor de strip zelf en 3 tot 4mm tussenruimte.)Dan heb je dus ongeveer 38 van die strips op 1 vel, van 2 meter lang.Die worden met een laser gesneden, de folie wordt op een drager aangebracht en de tussenstripjes worden verwijderd, waarna er een berschermfolie op geplakt wordt.
De lege 3 tot 4 mm is de ruimte waar je 40 keer een stanlymes in moet zetten, over de volledige 2 meter lengte, zowel voor de rode als de witte strip, nog los van de deurstrips.
Ik ben er totaal een uur of 12 mee bezig geweest en omdat ik dat voor de fun doe en dus enkel materiaalkosten en postzegels reken, is het voor mij persoonlijk ook niet zo interessant, als je begrijpt wat ik bedoel.....
Dus.....nog interesse....;-)
Ik ben nog op zoek naar een makkelijker methode, namelijk een rol van 50 meter, al op maat gesneden, dat maakt het weer interessant, maar heb nog geen antwoord. van de verkoper.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-05-2011 10:08 #1315299 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kanonnen
Das nog een lekkere klus dan!, hmmmm Ja op zich vink t niet erg om er mee bezig te zijn ik heb alleen een werkrooster waar je niet van op aan kunt, ben vandaag vrij maar ik kan zo gebeld worden dat ik moet werken, maja das het leven van een verkeers regelaar,
ik hoef er ook niet aan te verdienen we moeten elkaar helpen binnen de club en niet kaal plukken maar mischien kunnen we samen werken als je dat een idee vind kom ik naar jou toe en het enigste wat ik dan vraag is af en toe een bakkie leut hahaha, denk als je het met zn 2en doen en dan ergens in oktober plannen is het ook niet zo warm meer, is dat een idee of zie je dat ook niet zitten.

Tom.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC