Bumper in kleur wel/niet (blijkt bagger)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nu vraag ik mij af of het niet mooier is de gehele bumper in kleur te doen, dus ook de zwarte stootranden.
Helaas kan ik daar nergens een plaatje van vinden. Van een V90 wel, maar van een 945 bumper niet.
Iemand iets in het archief ter illustratie ?
Over (achter)bumpers gesproken, heeft iemand nog de bak liggen voor de verkoop die onder de achterbumper komt. Deze wordt vaak bij een trekhaak weggelaten. Zo ook bij de mijne, maar ik vind dat een lummelig gezicht.
==UPDATE==
Deze set in de juiste 412 kleur heb ik onlangs gekocht. Ik heb er nog eens naar gekeken, maar ze zijn erbarmelijk slecht. Lijstwerk blijkt helemaal gammel en gaar. Ook blijken ze aanvankelijk helemaal 412 gespoten (met spuitbus) en later is met matzwart de stootlijst weer ingekleurd.
Een volleerd spuiter kan op deze rotzooi promoveren !
Een zogenaamde kat in de zak dus.
Wie dus een willekeurige kleur deugdelijke bumpers verkoopt, mag zich melden.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Kijk eens op <a href=" www.garaget.org/show.php?model=Volvo " target="_blank">garaget.org. Daar staan "redelijk veel" 940's. Dus ook verschillende "spuit"-varianten. Je moet wel nog even het juiste type kiezen in de linker kolom op garaget.org.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bak?Jee schreef : Over (achter)bumpers gesproken, heeft iemand nog de bak liggen voor de verkoop die onder de achterbumper komt. Deze wordt vaak bij een trekhaak weggelaten. Zo ook bij de mijne, maar ik vind dat een lummelig gezicht.
Bedoel je die zwarte skirt aan de achterkant?Dat geloof je nooit, maar die heb ik ook.Die beetje vervormbare plastic flap, van 10cm breed/diep/hoog ongeveer.
- Wytze Broerze
-
- Junior lid
-
- bouke maas (GAST)
- Nieuw lid
-
Groetjes Bouke
p.s. heb je al naar de chip nr. gekeken?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als Jee van overname (voor zover je daarvan kan spreken, hij ligt hier toch maar te liggen) af ziet, wel, maar zo groot is mijn schuur nou ook weer niet....bouke maas schreef : Heb je er nog een liggen? Ik ben voor mijn 965 diesel ook op zoek naar zo'n Flap. Ziet er zonder toch een beetje niet af uit.

Nope, mijn excuses.bouke maas schreef : p.s. heb je al naar de chip nr. gekeken?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Geloof het eigenlijk wel.Baseman schreef : Bak?
Bedoel je die zwarte skirt aan de achterkant?Dat geloof je nooit, maar die heb ik ook.Die beetje vervormbare plastic flap, van 10cm breed/diep/hoog ongeveer.
Zet maar op de lijst. Hang 'm er maar onder !
_VERKOCHT_
- bouke maas (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Deze set in de juiste 412 kleur heb ik onlangs gekocht. Ik heb er nog eens naar gekeken, maar ze zijn erbarmelijk slecht. Lijstwerk blijkt helemaal gammel en gaar. Ook blijken ze aanvankelijk helemaal 412 gespoten (met spuitbus) en later is met matzwart de stootlijst weer ingekleurd.
Een volleerd spuiter kan op deze rotzooi promoveren !
Een zogenaamde kat in de zak dus.
Wie dus een willekeurige kleur deugdelijke bumpers verkoopt, mag zich melden.