Wielslot, slotbout, hoe zit dat?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-01-2011 14:03 #1085116
door V700 register
Wielslot, slotbout, hoe zit dat? is gemaakt door V700 register
Dag jongelui... wilde afgelopen week mijn wiel(en) er af halen i.v.m. de remmerij maar toen bleek dat er 1 bout een slotbout is,zo'n slotbout met een golfje zeg maar. Mijn velgen zijn Auriga's en de bout is aanwezig op 3 van de 4 velgen.Ben overigens blij dat ik het nu ontdek want had ik eerder b.v. een lekke band gehad dan was ik het *** geweest.Afijn, jullie begrijpen de vraag al denk ik, hoe kom ik aan een dop hiervoor? Is dit standaard Volvo o.i.d., zijn die nog te bestellen,heeft iemand een extra liggen die ik over kan nemen, graag jullie input hierover.En nee ik ga niet een dop er op vastslaan, (er schijnen trouwens wel taps toelopende doppen te bestaan speciaal hiervoor).
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-01-2011 14:06 #1303600
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Volgens mij
Volgens mij zijn dit unieke sleutels, de dop van "mijn" slotenset past dus niet op jouw moeren. Of ze na te bestellen zijn weet ik niet. Als het een origineel setje is, hebben er 2 sleutels bij gezeten. Auto overhoop halen om te kijken of ergens nog eentje ligt ? Misschien in het gereedschapssetje of ergens in een vakje/klepje/luikje ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-01-2011 19:26 #1303630
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wielslot, slotbout
Hej hej,
gewoon even langs een dealer( die hebben alle soorten en maten standaard liggen) rijden en de slotbouten vervangen voor gewone moeren.
Hej då
PS Neem wel even ter controle je kentekenbewijs mee.
gewoon even langs een dealer( die hebben alle soorten en maten standaard liggen) rijden en de slotbouten vervangen voor gewone moeren.
Hej då
PS Neem wel even ter controle je kentekenbewijs mee.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-01-2011 20:46 #1303637
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic @allen
o.k. thnx allemaal voor het meedenken, ik ga het e.e.a. proberen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-01-2011 20:51 #1303640
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Anders
En anders pak je een oude dop die je er met grof geweld omheen slaat...zo moest ik ook ooit eens wielen verwijderen...gedoe...maar werkt wel als laatste middel
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-02-2011 10:35 #1303695
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic slotbout
Kijk uit met slotbouten als die te vast zijn gaan zitten......... an je je lol op ; hakken en zagen.
Ciao Eric
Ciao Eric
Moderators: Jerry Stam