koplampglas
- V700 register
- Nieuw lid
-
Geven nieuwe koplampglazen ook wat beter zicht op de weg?
Ik heb alxtreme philips lampen er in en wil nog niet overstappen op Xenon.
Wie heeft hier ervaring mee?
groeten Ad
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Robert
PS: die xtreme lampen van Philips zijn best OK! Geven veel licht, meer heb je toch niet nodig?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dus als je toch bij de reflectoren bent en dus de koplampglazen eraf hebt (zoals Robert hierboven schrijft), toch even kijken naar de binnenkant van de glazen en eventueel schoonmaken. Scheelde bij mij aanmerkelijk, maar natuurlijk afhankelijk van de ouderdom en 't gebruiksgebied van de koplampen...
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Ik heb even gekeken en zijn dit "helderder" glazen dan de gewone glazen of zijn het gewoon nieuwe / standaard glazen?volvo 960r schreef : Op deze site kan je ''heldere'' koplamp glazen kopen.
Meer doorzichtige glazen zou ik zelf wel mooi vinden
Jerry - 895
V50/09 Edition II 2.0 Black Stone 55k - 945/98 Polar 2.3 LPT Midnight Blue 298k
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Vertel mij nou eens waar in die advertentie van "heldere" gesproken wordt. Misschien kan ik nog wat meer zweeds leren...................volvo 960r schreef : Op deze site kan je ''heldere'' koplamp glazen kopen.Ze zitten in Zweden, en de tekst vertalen met vertaal.google.nl werkt prima.Zo ook de Zweedsekronen / euro.<a href=" www.l-m-r.se/productList.do?category=28497&menuClick=true "> www.l-m-r.se/productList.do?category=28497&menuClick=true
Ton.
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Er staat op die site op die pagina alleen dat je losse glazen voor SEK 378 compleet met afdichting en klemmetjes kunt kopen en complete koplampen voor SEK 1295.Ton schreef :
Vertel mij nou eens waar in die advertentie van "heldere" gesproken wordt. Misschien kan ik nog wat meer zweeds leren...................volvo 960r schreef : Op deze site kan je ''heldere'' koplamp glazen kopen.Ze zitten in Zweden, en de tekst vertalen met vertaal.google.nl werkt prima.Zo ook de Zweedsekronen / euro.<a href=" www.l-m-r.se/productList.do?category=28497&menuClick=true "> www.l-m-r.se/productList.do?category=28497&menuClick=true
Ton.
Met E keurmerk en toelating, ik neem aan dat het er dan ook hier in mag.
Maar hieruit blijkt wel weer dat die online vertaalsites mensen aardig op het verkeerde been kunnen zetten, voor je het weet sta je iets anders uit te pakken dan je gedacht had te krijgen.
Ik heb het wel meer gezegd: plaats even een verzoek om iets te vertalen, er zijn verschillende mensen op het forum actief die het beter doen dan Google. Een PB kan natuurlijk ook.
Ton.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Is het niet makkelijker om op die site even het engelse vlaggetje aan te klikken?
Hier trouwens nog één <a href=" www.skruvat.se/Stralkastarglas-P11393.aspx "> www.skruvat.se/Stralkastarglas-P11393.aspx
deze kun je ook in het engels zetten.
K.A.