Striping
- V700 register
- Nieuw lid
-
Tja, bij dit topic zien we maar weer dat smaken verschillen. Volgens mij was die striping wel een orginele optie. en das altijd leuk, maar persoonlijk ben ik geen liefhebber van stikkers.
Een uitzondering wil ik hierbij maken. Ik heb zoewel bij mijn 245 als de 940 reflectorstrips op de bumpers. (wit voor en rood achter)
Maar ook hier zijn de meningnen over verdeeld denk ik.
Groet,
HJ
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Het is inderdaad een originele optie. En het zou me niet verbazen, als het op sommige uitvoeringen standaard geleverd is.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Veertje schreef : Een uitzondering wil ik hierbij maken. Ik heb zoewel bij mijn 245 als de 940 reflectorstrips op de bumpers. (wit voor en rood achter)
Maar ook hier zijn de meningnen over verdeeld denk ik.
Fout, fouter, foutst...
Wanneer ik één zijkant eraf heb, zal ik weer foto´s plaatsen (zoek de 4 verschillen)
745 GLE, B230F, 1988, USA. Handgeschakelde 5-bak (geen knopje op de pook).
LH Jetronic 2.2. 390.000km.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mr.Mukkes schreef :
helemaal mee eens, hoort ook zeker bij het bouwjaar, zonde dat je niet gevraagd heb voor je begonnen bentkevinspui schreef : mét vind ik persoonlijk een stuk mooier
Oh, sorry. Ik merk dat ik onbewust een gevoelige snaar heb geraakt en een Volvo hart breek. excuses voor deze heiligschennis!
Maar toch kan het zonder. De 765 die mijn vader destijds had, had ook geen striping en die was van 1987.
745 GLE, B230F, 1988, USA. Handgeschakelde 5-bak (geen knopje op de pook).
LH Jetronic 2.2. 390.000km.
- Leon Doensen
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
willemvAnbenthem schreef : Oh, sorry. Ik merk dat ik onbewust een gevoelige snaar heb geraakt en een Volvo hart breek. excuses voor deze heiligschennis!
Oh je breekt in het geheel geen hart hoor, altans niet die van mij, ik reageer alleen op je vraag........
en ik vind met dus mooierwillemvAnbenthem schreef : Maar wat vinden jullie mooier? Met of zonder?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Kijk das nou jammer he. Had ik nog zo aangegeven dat smaken nu eenmaal verschillen en dus niet goed of fout kunnen zijn en hier wordt zomaar even ongevraagd een waardeoordeel aan gehangen van heb ik jou daar.willemvAnbenthem schreef : Fout, fouter, foutst...
fout hoor
- V700 register
- Nieuw lid
-