Chroom/RVS lijsten voor op bumper 960 <95 verkrijgbaar in namaak of betaalbaar bij de dealer?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-11-2010 18:17 #1084014 door V700 register
Hoi,
Het ziet er naar uit dat ik mijn 940 dieseltje nog een tijdje ga bijhouden, dus zou ik die ook een beetje willen opsmukken.
Aanvankelijk wou ik er absoluut niet al te veel chroom op, omdat dat in mijn ogen de wagen toch een beetje verouderd, maar het maakt de wagen ook wat statiger. Nu begint de lak op de meegespoten stroken bovenop de bumpers af te schilferen, dus heb ik een goed excuus om daar toch een set chroom lijsten op te zetten.
Weet er iemand of deze chroom strips voor bovenop de bumpers (het gaat om een sedan trouwens) in goede namaak te verkrijgen zijn, of als de prijs bij de dealer hiervoor redelijk mee valt?
De strips voor onderaan de zijramen interesseren me trouwens ook. Enkel deze voor onderaan dus, niet rond de ramen, aangezien dit in mijn ogen toch een beetje te veel van het goede is...
Isabelle

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Leon Doensen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-11-2010 18:40 #1295451 door Leon Doensen
Beantwoord door Leon Doensen in topic Nou
Isabelle, als je je geen hartverzakking wilt schrikken dan zou ik het niet eens vragen bij de dealer. Ik zou gewoon voor en gebruikte bumper gaan en het daar afhalen, dat is veel betaalbaarder dan nieuw..

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-11-2010 19:02 #1295457 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Chroom achterbumper 960
Heb laatst een chromen lijst voor in de achterbumper van m'n 960 gekocht bij de Volvodealer. Kostte daar zo'n € 55,-.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-11-2010 23:11 #1295515 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Het gaat dus niet om de
Het gaat dus niet om de chroom stripjes van in een 960 &gt;95 bumpers, want voor die prijs veronderstel ik dat het over deze gaat?
Ik heb het over de chroom/rvs stukken die bovenop de bumpers liggen van een 960 &lt;95. Het stuk tussen stootlijst en koplampen/grille dus, wat bij een 940 gewoon meegespoten is...
Tweedehands bumpers zoeken is allemaal goed en wel, maar wat ben ik dan weer met de rest van de bumper? De moeite die je tegenwoordig moet doen om ergens van af te raken om er dan een peuleschil voor te krijgen is het mij echt niet waard, en om goede bumpers bij het grof huisvuil te gooien, daarvoor ben ik (jammer genoeg) nog net te veel auto-liefhebster...
Ik heb dus enkel en alleen die chroom platen nodig die op de bumpers liggen. De chroom strips voor in de zijstootlijsten, onder de zijramen en op de dakgootjes interesseren mij trouwens ook, mits passend op een 940 sedan.De verticale en bovenste lijstjes voor de zijramen hoef ik niet.
Isabelle

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC