krassen / kleine deukjes.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Heeft iemand goede tips ? Ook eventueel goed adres omgeving Den Haag (of in Zuid-Holland). Ik heb weleens gehoord over ChipsAway of Eivanas Auto Care (evt. ervaring per PB) ?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Er wordt weer gewerkt aan een cosmeticadag. Ik weet alleen even niet, wie daarvoor zou zorgen. Over het algemeen is daar altijd iemand bij die uitdeukt zonder spuiten, iemand die bekleding repareert en als er niet een professioneel poetser bij is, dan loopt er wel een paar leden rond dat tot de semi-profs behoort. Ik denk daarbij aan onze vorige voorzitter, die graag uitlegt en voordoet hoe je een auto hoort te poetsen.
groetjes
Mathy
PS als de cosmeticadag onder de verenigingsactiviteiten valt (was tot nu toe meen ik niet zo, maar ik kan me vergissen) dan dient men lid van de vereniging te zijn om te kunnen deelnemen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dacht dat de cosmeticadagen wel verenigingactiviteit zijn, net zoals sleuteldagen. Taxatiedagen en PKKK dagen worden niet uit naam van de Volvo 700 Vereniging georganiseerd en de mensen die het organiseren bepalen wie zich kan inschrijven.Mathy schreef : PS als de cosmeticadag onder de verenigingsactiviteiten valt (was tot nu toe meen ik niet zo, maar ik kan me vergissen) dan dient men lid van de vereniging te zijn om te kunnen deelnemen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Misschien is er dan ook wel iemand die wat kan vertellen hoe ik m'n leder van m'n 95-er weer mooi en soepel krijg. 't Is eigenlijk wel mooi dat wat verweerde leer in een semi-klassieker, maar 't zit nu wat erg hard en kan m.i. nu sneller gaan scheuren oid. Toch ?
Bijkomend vraagje... iemand ervaring met / tip voor leer-onderhoudsproducten (bijv. Meguiars) ?

- V700 register
- Nieuw lid
-
Moet zeggen dat is zeker 90 % van de krassen en swirls heb kunnen verminderen c.q. laten verdwijnen. Helaas niet goed kunnen fotograferen, maar ben zeer tevreden.
Tevens een diepe glans en de lak voelt spiegelglad aan!
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
Dr. Vinyl heeft daarvoor speciale zgn. lepels waarmee ze de kleine putjes van binnenuit verwijderen. Of ze lijmen een staafje op de put waarmee ze met de fohn de put er voorzichtig uittrekken. Ik loop zeker 2 tot 3 putjes per jaar op ( de mensen worden steeds slordiger met hun eigen materiaal en dat van anderen) en laat die er consequent elk jaar uit halen. Kosten zo'n 40 euro per putje. Maar heb je er meer dan kun je er ook een speciaal prijsje voor laten maken. En zo blijft je mooie zespitter ook mooi. Maar ik vind het wel balen dat door de lompheid van anderen ik genoodzaakt ben om daar elk jaar zo'n minimaal 100 euro voor uit te geven. Maar dat weegt niet op tegen de ergernis van die putjes.
Groeten, Jan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik zeg: schuifdeuren rules!
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Of Lambo-deuren. Maar a) dat ziet er wat vreemd uit op een vierdeurs auto en b) dan moet je weer op gaan passen met naar boven opengaande garagedeuren, lage carports, etc.mbroeren schreef : Ik zeg: schuifdeuren rules!
groetjes
Mathy