spoiler
- V700 register
- Nieuw lid
-

grt Ralph
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Op <a href=" www.tradera.com/Volvo-c3_301914 " target="_blank">Tradera staan er geregeld. Nadeel is alleen, dat die Zweden Zweeds spreken op Tradera. Maar met "Google vertalen" en wat fantasie kom je er meestal wel achter wat er staat.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-

grt Ralph
- V700 register
- Nieuw lid
-
Lijkt volgens mij op de 850 spoiler maar je weet zeker dat het goed past.
- V700 register
- Nieuw lid
-
En, al geslaagd? Ben zelf ook een beetje op zoek, nu ik binnenkort vol gas doorga met mijn 1996 960 (Impco eruit, LPI erin, nieuwe deurpanelen, 'nieuw' stuur, ander audio, en dus misschien ook een spoiler?)ralphje schreef : Ik zou wel eens een nette spoiler op de kofferbak van mijn 960 sedan willen hebben...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wat helaas niet meer verkrijgbaar is is de montage set.
Groet
- V700 register
- Nieuw lid
-
Klopt, da's <a href=" cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&am...geName=STRK:MEWAX:IT ">deze, een originele voor de liefhebbers. Kun je op zondag overnemen voor (waarschijnlijk) 47 pond. Da's bijna niks, maar ik zoek zelf eigenlijk een spoiler van een 850+. Waarom? Vind de kont van de 940's/960's sedan zo ongeveer het mooist vormgegeven stukje van de carrosserie, en vind zelf de originele Volvo-spoiler dan nèt iets te weinig toevoegen. Vandaar...bstolker schreef : Er staat er 1 in de UK op ebay...
Mocht iemand een originele Volvospoiler met 3e remlicht zoeken en niet bekend zijn met eBay, dan kan ik 'm eventueel voor je kopen en doorsturen. At no extra costs of course !
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zei degene die in z'n achterhoofd vindt dat hij zijn Volvo vooral heeft om mee te rijden. Vér in zijn achterhoofd dan wel hè!André Swart schreef : ...en vind zelf de originele Volvo-spoiler dan nèt iets te weinig toevoegen...