Wie heeft, kan en wil... ruit
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-07-2010 14:41 #1081818
door V700 register
Wie heeft, kan en wil... ruit is gemaakt door V700 register
Mijn Estate heet in het bagageruim vele krassen aan de linkerzijde in de ruit. Het oude pedicuretafeltje van de hond van de eerste bewoner.
Informatie naar ruitherstel zoals polijsten levert uitsluitend "Nee" op. Slechts 1 bedrijf wil dit doen met speciale polijstrobots tegen een dito speciaal tarief. Carglass etc doet dit helemaal niet, omdat je dan vervorming zou krijgen.
Hoe dan ook, dan maar een andere ruit er in.Wie heeft een linkerzijruit voor een Estate en kan en wil hem er in zetten. Uiteraard tegen vergoeding ?

Informatie naar ruitherstel zoals polijsten levert uitsluitend "Nee" op. Slechts 1 bedrijf wil dit doen met speciale polijstrobots tegen een dito speciaal tarief. Carglass etc doet dit helemaal niet, omdat je dan vervorming zou krijgen.
Hoe dan ook, dan maar een andere ruit er in.Wie heeft een linkerzijruit voor een Estate en kan en wil hem er in zetten. Uiteraard tegen vergoeding ?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-07-2010 14:57 #1281931
door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic Carglass
Als je toch een nieuwe ruit wilt, kun je die ook wel via Carglass krijgen.
Heb je tevens garantie als ie onverhoopt lekt.
Trouwens je zou de ruit ook kunnen vervangen door een antenneruit. Kan die spriet er ook af
Heb je tevens garantie als ie onverhoopt lekt.
Trouwens je zou de ruit ook kunnen vervangen door een antenneruit. Kan die spriet er ook af
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-07-2010 15:04 #1281932
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Versterker
Zorg er dan wel voor dat je de antenneversterker er ook bij hebt. Zonder versterker schijn je bij de ruitantenne geen (storingsvrije) ontvangst te hebben.Leidsekade schreef : Trouwens je zou de ruit ook kunnen vervangen door een antenneruit
- John Blummel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-07-2010 22:53 #1281949
door John Blummel
Beantwoord door John Blummel in topic krijgen?
Krijgen is voor niks, en ook Carglass geeft niets "om niet", dacht ik, maar, als dat anders is, dan lees ik het graag.

av JB

av JB
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-07-2010 00:15 #1281953
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Info vragen
Informeer ook es bij een normale auto-glas handelaar.
Het is mij wel overkomen dat ik voor minder dan "het eigen risico bedrag" een nieuwe ruit had...........
Het is mij wel overkomen dat ik voor minder dan "het eigen risico bedrag" een nieuwe ruit had...........
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-07-2010 01:01 #1281960
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Ruit
Hallo Volvisti
BTW een zijruit, vooral die van de ladruimte van de estate, is een veel eenvoudigere ruit en veel gemakkelijker te plaatsen als een voorruit. Daar staat tegenover, dat gebruikerssporen misschien niet onder de dekking van je verzekering vallen, terwijl steenslagschade daar misschien wel onder valt.
groetjes
Mathy
Een ruitantenne levert altijd een slechter signaal dan een staafantenne. Ga je een slecht(er) signaal versterken, dan zal het signaal daar wel sterker, maar niet beter op worden. Dat merk je uiteraard het beste, als de kwaliteit van de radio minder is.henk 940LPT schreef : Zonder versterker schijn je bij de ruitantenne geen (storingsvrije) ontvangst te hebben.
BTW een zijruit, vooral die van de ladruimte van de estate, is een veel eenvoudigere ruit en veel gemakkelijker te plaatsen als een voorruit. Daar staat tegenover, dat gebruikerssporen misschien niet onder de dekking van je verzekering vallen, terwijl steenslagschade daar misschien wel onder valt.
groetjes
Mathy
Moderators: Jerry Stam