dakdragers en stangenset Volvo 960
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-06-2010 16:56 #1081399
door V700 register
dakdragers en stangenset Volvo 960 is gemaakt door V700 register
Ik ga binnenkort met mijn Volvo 960 op vakantie en heb ruimte nodig. Ik eb al een dakkoffer, maar geen dakdragers en bijbehorende stangenset. Volgens de garage heb ik een Thule set 951 en een 762 stangenset nodig. IK HEB marktplaats al afgezocht maar niets gevonden. Heeft iemand van jullie een idee? of heeft iemand een dergelijke set liggen en wil deze aan mij overdoen? uiteraard tegen een vergoeding.
Zie jullie reacties met belangstelling tegemoet
Rob Gales.
Zie jullie reacties met belangstelling tegemoet
Rob Gales.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-06-2010 19:37 #1279071
door Eric Bakker (GAST)
Beantwoord door Eric Bakker (GAST) in topic Verkrijgbaar
Hoi Rob,
Voor je referentie: ze zijn gewoon nog nieuw te koop, ook op internet kan je ze bestellen bij diverse leveranciers, prijzen rond de 60-70 euro voor de voeten en hetzelfde voor de stangen.
Voor je referentie: ze zijn gewoon nog nieuw te koop, ook op internet kan je ze bestellen bij diverse leveranciers, prijzen rond de 60-70 euro voor de voeten en hetzelfde voor de stangen.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-06-2010 22:54 #1279100
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Set!
Hallo Rob
Ik snap even niet, waarom jouw garage zegt dat je deze twee sets nodig hebt. Je kunt namelijk voeten en stangen in één set krijgen. Zowel origineel Volvo als van Thule (hetzelfde spul, alleen met andere naam).
De originele krijg je misschien nog bij de dealer. Die van Thule krijg je bij de automaterialenhandel. De prijzen lopen niet zo ver uit elkaar. Hou er wel rekening mee, dat je bij beide (Thule en Volvo) de sloten (als je die wil hebben) er los bij moet kopen.
De dragers (voeten en stangen) krijg je ook bij Wagner und Günther, maar waarschijnlijk ook nog wel bij zaken als Estate Service en Nordicar, etc.
groetjes
Mathy (die de set bij W-und-G besteld had en toen op de VKB zag dat ze bij Estate Servicenog goedkoper waren)
Ik snap even niet, waarom jouw garage zegt dat je deze twee sets nodig hebt. Je kunt namelijk voeten en stangen in één set krijgen. Zowel origineel Volvo als van Thule (hetzelfde spul, alleen met andere naam).
De originele krijg je misschien nog bij de dealer. Die van Thule krijg je bij de automaterialenhandel. De prijzen lopen niet zo ver uit elkaar. Hou er wel rekening mee, dat je bij beide (Thule en Volvo) de sloten (als je die wil hebben) er los bij moet kopen.
De dragers (voeten en stangen) krijg je ook bij Wagner und Günther, maar waarschijnlijk ook nog wel bij zaken als Estate Service en Nordicar, etc.
groetjes
Mathy (die de set bij W-und-G besteld had en toen op de VKB zag dat ze bij Estate Servicenog goedkoper waren)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-06-2010 14:43 #1279161
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic set
Hej
wat zijn de prijzen dan ongeveer voor een set? (dwz wat nodig is voor montage van een dakkoffer)?
wat zijn de prijzen dan ongeveer voor een set? (dwz wat nodig is voor montage van een dakkoffer)?
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-06-2010 15:46 #1279171
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Uit het hoofd
Hallo Martijn
Bij Estate Services was ie destijds (jaartje of anderhalf geleden) 62 euro meen ik, ik heb er iets van 75 euro voor betaald (porto hoefde ik niet te betalen omdat ik hem op de VKB zou afhalen). Bij de automaterialenhandel kost ie (van Thule) iets van 80 euro. Alles exclusief de sloten, die bij de automaterialenhandel rond de 30 euro kosten.
groetjes
Mathy
Bij Estate Services was ie destijds (jaartje of anderhalf geleden) 62 euro meen ik, ik heb er iets van 75 euro voor betaald (porto hoefde ik niet te betalen omdat ik hem op de VKB zou afhalen). Bij de automaterialenhandel kost ie (van Thule) iets van 80 euro. Alles exclusief de sloten, die bij de automaterialenhandel rond de 30 euro kosten.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-06-2010 19:31 #1279199
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic dankjewel
valt me alles mee, dank je wel! Tijd voor een VKB'tje aankomend jaar (kinderen zijn nú zo klein dat ik het nog wel zonder dakkoffer red op vakantie met een de Waard uitrusting en koelkast.....)Mathy schreef : groetjes
Mathy
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-06-2010 19:52 #1279204
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Bestellen
Hallo Martijn
Denk er wel aan, dat niet iedere aanbieder ieder jaar hetzelfde bij zich heeft en dat je bij bijvoorbeeld Wagner und Gürther dit soort dingen moet bestellen om zeker te zijn dat ze ze bij zich hebben. Ruim op tijd bestellen voorkomt problemen. Toen ik ze besteld had, kwam de vrachtwagen die m'n set moet leveren bij Wagner und Günther te laat in Hamburg aan. Ze hebben m'n set toen per post nagestuurd, zonder extra kosten voor mij. Helaas hadden ze toen wel de originele doos vervangen door een andere doos (i.v.m. het versturen), terwijl de originele doos handiger was geweest bij de opslag hier bij mij.
groetjes
Mathy
Denk er wel aan, dat niet iedere aanbieder ieder jaar hetzelfde bij zich heeft en dat je bij bijvoorbeeld Wagner und Gürther dit soort dingen moet bestellen om zeker te zijn dat ze ze bij zich hebben. Ruim op tijd bestellen voorkomt problemen. Toen ik ze besteld had, kwam de vrachtwagen die m'n set moet leveren bij Wagner und Günther te laat in Hamburg aan. Ze hebben m'n set toen per post nagestuurd, zonder extra kosten voor mij. Helaas hadden ze toen wel de originele doos vervangen door een andere doos (i.v.m. het versturen), terwijl de originele doos handiger was geweest bij de opslag hier bij mij.
groetjes
Mathy
Moderators: Jerry Stam