Welke bodykit is dit?
- Boris Duijndam (GAST)
-
- Nieuw lid
-
Ik heb hem overigens op mijn 1986 760 turbo pas gemaakt zoals in mijn sign te zien is als het goed is
Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|
Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-

En als leek, voor mij helemaal nieuw: waar bestel ik zo'n achterspoiler dan? (kán ik hem uberhaupt nog bestellen?)
- Ziko de Kubber
-
- Senior lid
-
Het nummer wat je noemt is enkel de bevestigingsset en de 2 zwaardere gasveren.
Met vriendelijke groet, Ziko
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
En daar past de voorbumper van dus niet zonder aanpassen op een tussenmodel. Hij lijkt overigens in géén opzicht op die uit de beginpost.hdalhuisen schreef : <a href=" link.marktplaats.nl/353057677 "> link.marktplaats.nl/353057677
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Ik heb wel vaker wat besteld dat uit het klassiekermagazijn moest komen, maar meestal duurde dat niet zo lang voor het hier was. Kan zijn dat dat in Duitsland (m'n dealer/magazijnman zit hier net over de grens) anders werkt als hier. Mocht Xenia interesse hebben in de voorspoiler, dan neem ik wel even contact op met m'n magazijnman.Michael Oud schreef : Klopt, maar wel uit het klassiekermagazijn, levertijd was niet bekend. "Pas als de container vol is komt het deze kant op", werd mij door mijn zeer betrouwbare magazijnman verteld.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Grootte is misschien iets dat ook een rol speelt. De doos paste bijvoorbeeld maar net achterin mijn 945. Kleine dingen worden wellicht makkelijker per koerier verzonden? Hoe dan ook, proberen kan geen kwaad!Mathy schreef : Ik heb wel vaker wat besteld dat uit het klassiekermagazijn moest komen, maar meestal duurde dat niet zo lang voor het hier was. Kan zijn dat dat in Duitsland (m'n dealer/magazijnman zit hier net over de grens) anders werkt als hier.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Hedwig Lambrechts
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Wat is dat rode vierkantje, rechts naast de drie velgen?
groetjes
Mathy