blaasjes in de lak. Wat te doen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Onder mijn nummerplaat achter zitten blaasjes in de lak. Wat moet ik hier aan doen?
groeten Ad
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
of gewoon laten zitten als je er niks van ziet.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als het <a href=" nl.wikipedia.org/wiki/Aluminium " target="_blank">aluminium is, en het zit uit het zicht, kan het geen kwaad lijkt me.
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hmmm.... tsja...What's in a name....Pietjeprecies schreef : Als het <a href=" nl.wikipedia.org/wiki/Aluminium " target="_blank">aluminium is, en het zit uit het zicht, kan het geen kwaad lijkt me.
- V700 register
- Nieuw lid
-
wart, je hebt gelijk. Ik zal me wat nader uitdrukken:wart schreef : Hmmm.... tsja...What's in a name....
Aluminium oxideert 'van nature'. Die blaasje zijn dus niet direct een reden om bang te zijn dat je achterklep aan het wegrotten is, zoals dat bij metaal dat roest wel een indicatie is. Zover ik weet is aluminium-oxidatie ook beter te stoppen/in te kapselen (als je het goed aanpakt) dan roest, maar ik ben geen deskundige, dus ik zal me verder ook niet aan een diagnose wagen hier...Pietjeprecies schreef : Als het <a href=" nl.wikipedia.org/wiki/Aluminium " target="_blank">aluminium is, en het zit uit het zicht, kan het niet direct kwaad lijkt me.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dan kunnen we op het forum in werkinstructie maken over hoe om te gaan met dit soort blaasjes.
gr. Ad