Spiegel inklappen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-04-2010 18:55 #1080181
door V700 register
Spiegel inklappen is gemaakt door V700 register
Hoi
Regelmatig parkeer ik in smalle straatjes. Bij mijn V70 klapte ik dan de spiegel in. Heb ik het goed gezien dat dit bij de 740 niet mogelijk is?
Bedankt.
Groetjes, Ton.
Regelmatig parkeer ik in smalle straatjes. Bij mijn V70 klapte ik dan de spiegel in. Heb ik het goed gezien dat dit bij de 740 niet mogelijk is?
Bedankt.
Groetjes, Ton.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-04-2010 19:33 #1271703
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Spiegel inklappen
Hallo Ton inklappen kan bij de 740 ook althans bij de 740 s die ik heb gehad.Zelfs de borstels van de wasstraat krijgen dit voor elkaar.
groeten
peter
groeten
peter
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-04-2010 19:59 #1271706
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic eentje wel, eentje niet
Hoi,
Ik heb een 740 1985 en bij mij doet het merkwaardige feit zich voor dat ik de rechterspiegel zonder problemen kan inklappen, maar de linker slechts een heel klein stukje, daarna moet ik zoveel kracht zetten dat het volgens mij barsten wordt ipv klappen.
Voorzichtigheidshalve staat dit fenomeen op mijn "to do" lijst, maar daar staan nog een groot aantal urgentere aandachtspunten boven
Ik heb een 740 1985 en bij mij doet het merkwaardige feit zich voor dat ik de rechterspiegel zonder problemen kan inklappen, maar de linker slechts een heel klein stukje, daarna moet ik zoveel kracht zetten dat het volgens mij barsten wordt ipv klappen.
Voorzichtigheidshalve staat dit fenomeen op mijn "to do" lijst, maar daar staan nog een groot aantal urgentere aandachtspunten boven
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-04-2010 20:03 #1271707
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Moet kunnen
Het moet wel kunnen, maar het mechaniek (veer om een asje) kan wel wat roestig zijn en het spiegelhuis van aluminium kan ook sterk zijn gecorrodeerd, dan zit het verkleefd met de voet waar die op draait.
Of, zoals bij mij, die is een keer afgebroken en met 2 componenten massa weer aan elkaar verkleefd. Die klapt nooit meer... Om die reden, onder meer, ga ik er ook nooit mee door de wasstraat
Of, zoals bij mij, die is een keer afgebroken en met 2 componenten massa weer aan elkaar verkleefd. Die klapt nooit meer... Om die reden, onder meer, ga ik er ook nooit mee door de wasstraat

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-04-2010 12:01 #1271757
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic gelukt
Heren, hartelijk dank voor jullie reaktie. Met deze informnatie durfde ik wat meer kracht te zetten en kwam er een heel klein beetje beweging in. Ik heb er nu wat silliconen spray ingespoten om een en ander weer wat losser te krijgen.
Bedankt
Groetjes, Ton.
Bedankt
Groetjes, Ton.
Moderators: Jerry Stam