Verkleurd achterlicht 945
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-03-2010 21:36 #1079796
door V700 register
Verkleurd achterlicht 945 is gemaakt door V700 register
Ik krijg steeds vaker de opmerking dat mijn rechter achterlicht nauwelijks meer rood is, eerder heel licht paars! Ik heb dat inmiddels ook zelf geconstateerd en het is echt lelijk. En dat voor de mooiste van 2010, schande! Er zit waarschijnlijk after market spul op. Dus toch maar eens rondkijken naar iets nieuws.
Moet ik persé overschakelen naar origineel Volvo à €177,00 per stuk, of is er toch een redelijk alternatief in het alternatieve circuit? Wie heeft er een tip?
Rob K.
Moet ik persé overschakelen naar origineel Volvo à €177,00 per stuk, of is er toch een redelijk alternatief in het alternatieve circuit? Wie heeft er een tip?
Rob K.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-03-2010 21:41 #1269396
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ookopgevallen
Hallo Rob,
Ik heb hier ook last van. Ook heb ik hier in de buurt al meerdere met het zelfde probleem gezien, allemaal de rechterkant. Zou het komen omdat de uitlaat ook aan die kant zit?
Ik heb die van mij zo'n 4 jaar erop zitten en zijn imitatie, komen bij estateservice vandaan.
Groetjes Harnt
Ik heb hier ook last van. Ook heb ik hier in de buurt al meerdere met het zelfde probleem gezien, allemaal de rechterkant. Zou het komen omdat de uitlaat ook aan die kant zit?
Ik heb die van mij zo'n 4 jaar erop zitten en zijn imitatie, komen bij estateservice vandaan.
Groetjes Harnt
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
13-03-2010 13:37 #1269552
door Alexander Satter
Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm
Beantwoord door Alexander Satter in topic ook
had er met de 740 sedan tussen model ook last van en dit zijn org. die erin zaten.
en bij het eeste type wat een kanaraad van mij reed had er ook last van, waren ook org volvo.
ook heeft de laatste aanwinst hier last van ook (nog) een org. volvo unit
en allemaal rechts.
@ Harnt dit komt idd door de uitlaatgassen, die constant langs de achterlichten wervelt.(volgens mijn oude volvo dealer)
de 850 estate heeft hier trouwens nog veel meer last van daar vormt zich ook nog haarscheurtjes.
bij mij 940 sedan heb ik er geen last van, de dealer geeft als zeer waarschijnlijke reden de vormgeving van de kont.
net even een rondje gereden omdat de dealer mij ooit een verteld had, en dat schoot mij net te binnen, ik had dit niet eerder kunnen controleren, omdat ik toen geen estate had.
nu heb ik dus duidelijk kunnen zien dat de uilaatgassen bij een 940 sedan heel anders weg waaien dan bij de 700/900 estate en 740 sedan
bij de 940 sedan gaat de wolk eerst laag weg en komt vervolgens midden achter de auto na een 2 meter ongeveer in de werveling en maar komt niet meer bij de auto (bij 60- 80km)
bij de 740 sedan gaat de wolk direct omhaag en vervelt direct langs de achterzijde (rechts) van de auto (bij 60-80km)
bij de 940 estate (RED DEVIL) komt ook de wolk direct omhoog en wervelt direct langs de achterruit (geen dakspoiler)
natuurlijk zullen de weersinvloeden invloed hebben op dit beeld wat ik nu heb gezien maar toch er is verschil te zien.
en bij het eeste type wat een kanaraad van mij reed had er ook last van, waren ook org volvo.
ook heeft de laatste aanwinst hier last van ook (nog) een org. volvo unit
en allemaal rechts.
@ Harnt dit komt idd door de uitlaatgassen, die constant langs de achterlichten wervelt.(volgens mijn oude volvo dealer)
de 850 estate heeft hier trouwens nog veel meer last van daar vormt zich ook nog haarscheurtjes.
bij mij 940 sedan heb ik er geen last van, de dealer geeft als zeer waarschijnlijke reden de vormgeving van de kont.
net even een rondje gereden omdat de dealer mij ooit een verteld had, en dat schoot mij net te binnen, ik had dit niet eerder kunnen controleren, omdat ik toen geen estate had.
nu heb ik dus duidelijk kunnen zien dat de uilaatgassen bij een 940 sedan heel anders weg waaien dan bij de 700/900 estate en 740 sedan
bij de 940 sedan gaat de wolk eerst laag weg en komt vervolgens midden achter de auto na een 2 meter ongeveer in de werveling en maar komt niet meer bij de auto (bij 60- 80km)
bij de 740 sedan gaat de wolk direct omhaag en vervelt direct langs de achterzijde (rechts) van de auto (bij 60-80km)
bij de 940 estate (RED DEVIL) komt ook de wolk direct omhoog en wervelt direct langs de achterruit (geen dakspoiler)
natuurlijk zullen de weersinvloeden invloed hebben op dit beeld wat ik nu heb gezien maar toch er is verschil te zien.
Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Jerry Stam