Achterlichtrubbers nieuw of gebruikt
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-10-2009 00:46 #1076717
door V700 register
Achterlichtrubbers nieuw of gebruikt is gemaakt door V700 register
Hallo,
Even voorstellen, ik ben net nieuw hier, en ben sinds 6 okt de gelukkige eigenaar van een Volvo 740 Sedan uit '86 (naast een 740 Estate uit '90).
Na mijn aankoop constateerde ik een natte achterbak. Nadat ik de goot had ontdaan van een kruiwagen dennenaalden, ben ik in de stromende regen gaan kijken waar het hoe dat water nu toch naar binnen liep. Via de achterlichten, en in het forum elders heb ik al ontdekt dat dit een regelmatig voorkomend probleem is.
Nu is mijn vraag: nieuwe of gebruikte rubbers kopen? Andere opties? Wat is jullie advies? Ik hoor graag van de experts hoe je dit quick-and-dirty kunt oplossen. Alvast bedankt.
Hieke
Even voorstellen, ik ben net nieuw hier, en ben sinds 6 okt de gelukkige eigenaar van een Volvo 740 Sedan uit '86 (naast een 740 Estate uit '90).
Na mijn aankoop constateerde ik een natte achterbak. Nadat ik de goot had ontdaan van een kruiwagen dennenaalden, ben ik in de stromende regen gaan kijken waar het hoe dat water nu toch naar binnen liep. Via de achterlichten, en in het forum elders heb ik al ontdekt dat dit een regelmatig voorkomend probleem is.
Nu is mijn vraag: nieuwe of gebruikte rubbers kopen? Andere opties? Wat is jullie advies? Ik hoor graag van de experts hoe je dit quick-and-dirty kunt oplossen. Alvast bedankt.
Hieke
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-10-2009 01:10 #1249217
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic kit
Quick and dirty, ik heb het al eens helpen oplossen bij iemand op een sleuteldag met kit....
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-10-2009 01:20 #1249218
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic dealer
Hallo Hieke
Als je rubbers koopt, ga dan voor nieuwe originele rubbers. Ik meen dat ze 17 euro nog wat kosten bij de dealer, per stuk.
groetjes
Mathy
Als je rubbers koopt, ga dan voor nieuwe originele rubbers. Ik meen dat ze 17 euro nog wat kosten bij de dealer, per stuk.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-10-2009 13:40 #1249255
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic rubbers of kit
Bedankt voor de reacties allebei. Voordeel van kit is dat het zo gefixed is, niet duur en genoeg over om iets anders dicht te kitten. Voordeel van rubbers is de serviceable-heid. Valt ook wat voor te zeggen. Voor de netheid (ook al ziet de 740 er nu nog uit als een barrel) ga ik toch maar voor de rubbers als begin naar een 'keurige' auto.
Bedankt allebei!
Bedankt allebei!
Moderators: Jerry Stam