rechter achterportier vraag. hoe demonteren?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-09-2009 10:59 #1076249
door V700 register
rechter achterportier vraag. hoe demonteren? is gemaakt door V700 register
hallo mensen,
ik wilde de rechter achterportier vervangen voor een mooier versie. momenteel heb ik lelijke doffe plekken en erg veel roest op DIE ene deur.maar hoe krijg ik de deur eraf zoder dat ik de hele ophanging sloop?en de 2e vraag is. is het mogelijk om achter ook electrisch raambediening in te bouwen wat tevens bij de bestuurderskant te bedienen valt?
er zit namelijk al electrische ramen aan de voorkant in.
hartelijk bedankt alvast.

bas
ik wilde de rechter achterportier vervangen voor een mooier versie. momenteel heb ik lelijke doffe plekken en erg veel roest op DIE ene deur.maar hoe krijg ik de deur eraf zoder dat ik de hele ophanging sloop?en de 2e vraag is. is het mogelijk om achter ook electrisch raambediening in te bouwen wat tevens bij de bestuurderskant te bedienen valt?
er zit namelijk al electrische ramen aan de voorkant in.
hartelijk bedankt alvast.

bas
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-09-2009 13:14 #1246629
door V700 register
Je hebt daarvoor de twee knopjes voor in de achterdeur nodig, de kabelboom erheen en natuurlijk de motortjes en vervolgens het paneeltje met de juiste hoeveelheid knopen voor in de bestuurdersdeur.
twee knopjes heb ik voor je, bestuurdersdeurpaneeltje ook, de rest helaas reeds verkocht.
Beantwoord door V700 register in topic Scorpio29GLX schreef:is het
Ja, dat is mogelijk.Scorpio29GLX schreef : is het mogelijk om achter ook electrisch raambediening in te bouwen wat tevens bij de bestuurderskant te bedienen valt?
Je hebt daarvoor de twee knopjes voor in de achterdeur nodig, de kabelboom erheen en natuurlijk de motortjes en vervolgens het paneeltje met de juiste hoeveelheid knopen voor in de bestuurdersdeur.
twee knopjes heb ik voor je, bestuurdersdeurpaneeltje ook, de rest helaas reeds verkocht.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-09-2009 23:37 #1246674
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Al veel geschreven
Hallo Bas (zonder "eman")
Voor het inbouwen van elektrische ramen achter is (ook de laatste week) al zoveel geschreven ... Gebruik de zoekfunktie maar eens.
groetjes
Mathy
Voor het inbouwen van elektrische ramen achter is (ook de laatste week) al zoveel geschreven ... Gebruik de zoekfunktie maar eens.
groetjes
Mathy
Moderators: Jerry Stam