koplampglas: [edit] NIEUW voorstel 19 juli bij GJ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Er zitten drie klemmetje bovenop en eentje ernaast (die zie je als je de knipperlicht unit verwijdert. Die zijn eraf. Hoe nu verder? Ik durf niets te forceren...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Martin Deckers
- Nieuw lid
-
volgens mij zit de wissermoter onder op de koplampbehuizing geschroeft envheb je er niks aan het koplampglas te verwijderen. Aan de onderkant zitten ook nog drie klemmetjes.
Groet Martin
- V700 register
- Nieuw lid
-
Succes!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hej dankje!starly schreef : Om een koplampglas te verwijderen. Zowel aan de boven-, zij en onderkant zitten klemmetjes. Met een beetje geduld en aandacht zijn deze te verwijderen en weer terug te plaatsen.
Succes!
Ok, ik haal de lampjes (frame) eruit vanaf de binnenkant (is dat nodig?). Dan de drie klemmetjes bovenop. Dan de knipperlichtunit alwaar er nog een klemmetje tevoorschijn komt. En dan?
Zit er aan de grilkant van de zijkant van het glas ook een klemmetje? Dan moet de gril eraf toch?
En de onderste klemmetjes zijn neem ik aan die 3 van buitenaf zichtbare waar het ruitenwissertje op rust?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Alleen niet hier thuis.
Moet je wachten tot het weekeinde schiet ik er een foto van.
- Martin Deckers
- Nieuw lid
-
Groet Martin
- V700 register
- Nieuw lid
-
@ Frits: graag! (ik wil links alleen het glas eruit hebben ter vervanging en rechts wat rommelen aan de wisser)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als je nog even 2 weken geduld heb kunnen we met Gerrit-Jan een mini-meeting houden. Dan help ik wel even met de koplampglazen vervangen. Heb het laatst bij mijn 960 gedaan. Nu ik weet hoe het zit is het een fluitje van een cent. Maar komende 2 weken zit ik in het buitenland voor werk.
Groet,
Jan-Willem
- V700 register
- Nieuw lid
-
graag! Want ik vraag het mede namens hem want wij hebben een wisseltruc in gedachten! (en het ruitenwisserprobleem kwam erbij...). GJ, doen we gelijk dat relais even!Jan-Willem schreef : Martijn,
Als je nog even 2 weken geduld heb kunnen we met Gerrit-Jan een mini-meeting houden. Dan help ik wel even met de koplampglazen vervangen. Heb het laatst bij mijn 960 gedaan. Nu ik weet hoe het zit is het een fluitje van een cent. Maar komende 2 weken zit ik in het buitenland voor werk.
Groet,
Jan-Willem
- V700 register
- Nieuw lid
-
Jan-Willem schreef : Martijn,
Groet,
Jan-Willem
Zou graag bij de mini-meeting aanwezig willen zijn als dat kan cq mag.
Ik moet nml mijn koplampglas ook nog steeds vervangen.
Nu Jan Willem weet hoe het zit maak ik daar graag gebruik van.