dakdragers plaatsen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-05-2009 00:09 #1074571
door V700 register
dakdragers plaatsen is gemaakt door V700 register
Beste forumleden,

IK heb net een set dakdragers gekocht om mijn 740 mee op te leuken. Hoe ze echter te monteren? Is het een kwestie van gaatjes boren in het dak, schoefjes er doorheen en van binnen uit vast schroeven? Of moet er een versteviging gelast worden zodat de schroefjes meer houvast hebben?

Wie heeft ervaring met deze klus?
En, ik heb de dakdrager weg gehaal bij iemand die een turbomotor over heeft. Wat hem betreft gaat die naar het oud ijzer. Hij wil de 760 gaan gebruiken voor autoraces. Hij sloopt zijn turbomoter er dan uit om er een ford motor in te lepelen . Er stond 290.000 op de teller.

Ik hoor het graag!!!

Karel

IK heb net een set dakdragers gekocht om mijn 740 mee op te leuken. Hoe ze echter te monteren? Is het een kwestie van gaatjes boren in het dak, schoefjes er doorheen en van binnen uit vast schroeven? Of moet er een versteviging gelast worden zodat de schroefjes meer houvast hebben?

Wie heeft ervaring met deze klus?
En, ik heb de dakdrager weg gehaal bij iemand die een turbomotor over heeft. Wat hem betreft gaat die naar het oud ijzer. Hij wil de 760 gaan gebruiken voor autoraces. Hij sloopt zijn turbomoter er dan uit om er een ford motor in te lepelen . Er stond 290.000 op de teller.

Ik hoor het graag!!!

Karel

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- John Dutman
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-05-2009 00:18 #1238706
door John Dutman
Beantwoord door John Dutman in topic montageset
Als die nog leverbaar is zou ik een montageset bestellen bij de dealer. dan heb je gelijk de maten en mallen ed. Het is niet zomaar ff boren en een boutje erin, er moeten eerst speciale busjes in het dak worden gemaakt. Al met al een heel gedoe ik ben er toen wel een dag mee van straat geweest..
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-05-2009 12:08 #1238720
door V700 register
Karel,
ook ik ben er over aan het denken om deze te plaatsen, daar ik nog geen 2 rechter handen heb met auto's ben ik benieuwd naar je vorderingen .
misschien kun je wat tips geven,
Alvast bedankt
Roy
Beantwoord door V700 register in topic
Karel,
ook ik ben er
Karel,
ook ik ben er over aan het denken om deze te plaatsen, daar ik nog geen 2 rechter handen heb met auto's ben ik benieuwd naar je vorderingen .
misschien kun je wat tips geven,
Alvast bedankt
Roy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-06-2009 19:58 #1238824
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Laten doen ?
Hoi,
Ik heb ook nog steeds zo'n ''sierimperial'' liggen, moet er ook ooit nog eens op, Is dit niet beter een klus voor de dealer of is het te doen ? Dat van de busjes is me bekend.
Gr Björn
Ik heb ook nog steeds zo'n ''sierimperial'' liggen, moet er ook ooit nog eens op, Is dit niet beter een klus voor de dealer of is het te doen ? Dat van de busjes is me bekend.
Gr Björn
Moderators: Jerry Stam