V70 dakspoiler op een 940?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb een vraag. ik heb een 940gl en nu wil ik daar een spoiler op maken. weet iemand of de spoiler van een v70 op een 940 past. i.v.m. de breedte etc. en zijn er toevallig mensen die dit al gedaan hebben en mij kunnen vertellen wat het resultaat is?
Bedankt!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Thijs
- V700 register
- Nieuw lid
-
Foto bitte!Thijs schreef : Ik heb een V70 spoiler op mijn 960. Staat mooier dan een 700-900 spoiler vind ik. Het is dus passend te krijgen!
Thijs
- V700 register
- Nieuw lid
-
grt Thijs
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Op deze wel erg overdreven gepimpte v90 zie je hoe deze met een v70 spoiler staat. Het beste is dus in combinatie met een 940 klep. Ik heb gezocht naar een 940 klep in mijn 429 kleur maar niet gevonden. Ik moet nu de gaten wegwerken voor de clips van de orig. 960 spoiler en een strip boven het raam zetten.
grt Thijs
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Volgens mij is dit een spoiler die Realcar maakt (of laat maken) voor de 940. Geinspireerd door de V70 spoiler misschien, maar wel voor de 700/900 gemaakt dus.Thijs schreef : Dit is een foto van de site van Realcar.se.
Op deze wel erg overdreven gepimpte v90 zie je hoe deze met een v70 spoiler staat.
groetjes
Mathy
- A. Remy
- Nieuw lid
-
Zoals je kunt zien aan mijn signatuur heb ik beide types voertuigen. Voor de 745 heb ik nog een spoiler liggen uit de groepsaankoop die nog (altijd) gemonteerd moet worden. Voor de V70 heb ik ook een originele spoiler gevonden die ook nog gemonteerd moet worden. Ik heb foto's genomen maar kan deze hier op het werk nog niet publiceren.koenvangrunsven schreef : Ik vind een spoiler op de V70 wel erg mooi, ik denk mooier dan de ''originele'' 700-900 spoiler.. als je foto's hebt. zou ik graag willen zien wat het resultaat kan zijn. Thanks!
Wat kan ik alvast meedelen:
- de spoiler voor de V70 is net iets smaller dan de achterklep van de 745, dus dat past. De spoiler uit de groepsaankoop is een heel stuk breder en komt dus over de 'schouders';
- de ronding, zijnde het gedeelte waar de spoiler de achterklep raakt, is compleet anders bij beide spoilers. Dit wordt dus knutselen om het passens te krijgen.
De foto's zullen het voorgaande illustreren, maar even geduld dus daarvoor.
MVGWolwo