De beloofde vootoo's

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-04-2009 00:08 #1234900 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Tssss...
Ha ha je verzint het niet toch. En om nog even terug te komen op ons gesprek vanmiddag over de blikseminslag: wat heb jij een GELUK gehad zeg met dat onbedachtzaam meteen uitstappen. Als het anders was gelopen hadden wij nu geen nieuwe radio gehad (sick joke)  ;b

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-04-2009 00:17 #1234903 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Misscien toch wel.

chilm schreef : Ha ha je verzint het niet toch. En om nog even terug te komen op ons gesprek vanmiddag over de blikseminslag: wat heb jij een GELUK gehad zeg met dat onbedachtzaam meteen uitstappen. Als het anders was gelopen hadden wij nu geen nieuwe radio gehad (sick joke)  ;b

Met de nadruk op gehad, want als ik de pijp uit gegaan was, had ze waarschijnlijk binnen een week de hele zooi te geef op de site gezet (Basevrouw bestaat namelijk ook, ze gebruikt het alleen nooit), het ligt haar te veel in de weg. (ach, 't zijn er maar 15...;-))De auto trouwens dan denk ik ook. Ze houd niet van automaat, grote bak blijkbaar wel....;-)
Anyway, tsja, geluk, mijn eerste reactie met die 8 Hella's  in mijn achteruitkijspiegel was, ik moet eruit en achter de vangrail.Omdat ik mijn telefoon aan het zoeken was en de andere arm in de mouw had, was een 'trap' met de schoen de enige optie.Die waren overigens zeiknat geworden en zouden ook meteen geleidend geraakt zijn, wat niet gebeurde, dus moet overtollige spanning voor het openen der deur al zijn afgevloeid geweest.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-04-2009 00:26 #1234906 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bah...
Je zou er 2 weken diarree van krijgen ha ha...

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-04-2009 23:35 #1235078 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Heb ik misschien
Hallo Rob

chilm schreef :

Willem V. schreef : ...het opbergvak aan de bestuurderszijde blauw is ipv grijs of is dat de lichtinval ?

Heel scherp opgemerkt Willem, dit is i.d.d. een ander kleur en "for the time being" er door mij opgezet daar de "echte" compleet gebroken was. Deze kleur kon ik nog op de sloop krijgen. Als ik tegen de goede kleur oploop gaat die er op natuurlijk.

Als ik me niet vergis, het ik nog twee grijze deurpanelen in de garage staan, waarvan ik opbergvakjes niet nodig heb. Ik zal eens kijken in welke staat die zijn. Kan wél zijn dat ik het vergeet, omdat ik nog veel moet doen vóór ik komende vrijdag naar het noorden van Duitsland vertrek. De maandag daarop ben ik weer terug, dus als ik me voor komende vrijdag niet gemeld heb, stuur me dan maar vast een herinnerings-PB-tje.
groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-04-2009 12:38 #1235107 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Fijn
Helemaal goed Mathy, ik help je wel herinneren  ;b, goeie reis en kijk uit.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC