afmetingen grill
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-03-2009 17:26 #1073180
door V700 register
afmetingen grill is gemaakt door V700 register
Besten,
Ik had 't plan om de zwarte (turbo)grill van mijn 945 uit '93 te voorzien van een chromen rand. Hier op 't forum las ik dat de randen uitwisselbaar zijn kon en dus had ik een grill op de kop getikt met chromen randje. Wat blijkt echter; de recent aangeschafte (sloop)grill is breder dan mijn turbogrill. Scheelt net een 1,5 cm ofzo en 't randje past dus niet, sterker nog, de grill gaat zelfs niet tussen de koplampen passen.
Weet iemand of de grill-maten verschillen met de bouwjaren? Of heb ik een grill van een eerste type 960 o.i.d.?
Groet,
Niels
Ik had 't plan om de zwarte (turbo)grill van mijn 945 uit '93 te voorzien van een chromen rand. Hier op 't forum las ik dat de randen uitwisselbaar zijn kon en dus had ik een grill op de kop getikt met chromen randje. Wat blijkt echter; de recent aangeschafte (sloop)grill is breder dan mijn turbogrill. Scheelt net een 1,5 cm ofzo en 't randje past dus niet, sterker nog, de grill gaat zelfs niet tussen de koplampen passen.
Weet iemand of de grill-maten verschillen met de bouwjaren? Of heb ik een grill van een eerste type 960 o.i.d.?
Groet,
Niels
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-03-2009 17:30 #1231950
door Miquel Engelen (GAST)
Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic Hoi Niels,
Vreemd. Ik heb
Hoi Niels,

Vreemd. Ik heb mijn chrome grille uit 1991 vervangen door een blokjes grille van een 960 van veel later, en dat paste gewoon.
Volgens mij zijn alleen die van de 740 oude neus niet uitwisselbaar met de nieuwe neus, maar moet het verder toch allemaal wel passen....
Maar dit is maar mijn ervaring tot nu toe, misschien zit ik er wel helemaal naast hoor!

Gulle Groet,

Vreemd. Ik heb mijn chrome grille uit 1991 vervangen door een blokjes grille van een 960 van veel later, en dat paste gewoon.
Volgens mij zijn alleen die van de 740 oude neus niet uitwisselbaar met de nieuwe neus, maar moet het verder toch allemaal wel passen....
Maar dit is maar mijn ervaring tot nu toe, misschien zit ik er wel helemaal naast hoor!

Gulle Groet,

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-03-2009 18:45 #1231955
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 4x front
Er zijn vier verschillende fronts met elk 1 maat grille. 740/760 oude stijl (zowel blokjes als spijltjes), 740 nieuwe stijl (met nog twee variaties die minimaal verschillen, alleen spijltjes), 760/940/960I(zowel blokjes en spijltjes) en 960II/V/S90(alleen spijltjes). De laatste verschilt duidelijk van de anderen, de rest kan - gedemonteerd - best op elkaar lijken.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-03-2009 21:40 #1231973
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 940
Volgens de verkoper komt 'ie van een vroege 940 van een maat van 'm.Maar gezien het verschil in afmeting en jullie ervaringen zo lezend lijkt me dat toch echt stug.Misschien dat 'ie dan toch van een (tussenmodel) 740 afkomstig is en dat die net ietsje breder zijn?
Zou er toch wel graag achter willen komen waar 'ie op hoort.Wel zo handig om te weten als ik 'm weer doorverkoop, want ik zelf heb er helaas echt niks aan.
Groet,
Niels
Zou er toch wel graag achter willen komen waar 'ie op hoort.Wel zo handig om te weten als ik 'm weer doorverkoop, want ik zelf heb er helaas echt niks aan.
Groet,
Niels
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-03-2009 22:02 #1231976
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Maten
De koplampen van een tussenmodel zijn wel smaller, goede kans dus dat de grille wat breder is.
Trouwens, waar woon je Niels, ik heb nog wel twee chromen randen, waarvan ik er wel 1 weg wil doen... Ik woon in Uithoorn.
Trouwens, waar woon je Niels, ik heb nog wel twee chromen randen, waarvan ik er wel 1 weg wil doen... Ik woon in Uithoorn.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-03-2009 22:56 #1231981
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Amsterdam
Dus da's een mooi ritje langs de Amstel.
Stuur maar een PB met wat je in gedachten had.
Niels
Stuur maar een PB met wat je in gedachten had.
Niels
Moderators: Jerry Stam