Schade!!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Op een plek is zelfs de lak er vanaf over een lengte van 1 cm bij 0,5 cm!
Wat er nou precies tegenaan heeft gezeten weet ik echt niet, in ieder geval geen auto gezien de grote diversiteit in het patroon, lang leve de eerlijkheid van de mens!
Als ik een auto zou beschadigen doe ik een briefje onder de ruitenwisser oid maar dat is schijnbaar teveel gevraagd......
Overspuiten vind ik te kostbaar dus moet maareens een keertje op zoek gaan naar een deur zonder toebehoren.
Als iemand nog iets leuks weet te liggen voor een leuk prijsje in de kleur 421 Dark Olive Pearl houdt ik me van harte aanbevolen.
Mvg Ben
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Borderpatrol schreef : Als ik een auto zou beschadigen doe ik een briefje onder de ruitenwisser oid maar dat is schijnbaar teveel gevraagd......
Jij denkt "anders" Ben. Maar ben je het ook niet een beetje verplicht? Ik zou het ook doen hoor. Een briefje.
Er wordt op Marktplaats op het moment redelijk wat plaatwerk aangeboden.
Succes,
Erik
- V700 register
- Nieuw lid
-
Is dat niet gewoon doorrijden na een aanrijding en dus een strafbaar feit?VErik schreef : Maar ben je het ook niet een beetje verplicht?
Waar stond jouw auto? Stonder daar camera's? Een camera-oogje van de pin-automaat wellicht?
Doe in ieder geval AANGIFTE, bij de politie.
Neem daarna eens contact op met het Waarborgfonds.Ik dacht dat uit de discussies hierover steeds kwam, dat je daar niets aan hebt,<a href=" www.kennisring.nl/smartsite.dws?id=40806 " target="_blank"> maar nu lees ik net dit.
- bouke maas (GAST)
- Nieuw lid
-
een motorrijtuigbestuurder die op grond van gewetensbezwaren is vrijgesteld van de verplichting tot verzekering
Hieruit zou blijken dat je op grond van gewetensbezwaren vrijgesteld kan worden tot het afsluiten van een wa verzekering . Lijkt me vreemd en ik heb er nog nooit van gehoord. Lullig als je tegen iemand aanrijd. Kan je flink dokken. Ook voor de andere partij is het dan lastig om z´n centen te krijgen.
Weet iemand hier iets meer van=
Gr. Bouke
Die geen gewetensbezwaren heeft t.a.v. de wa verzekering
- V700 register
- Nieuw lid
-
maar die moet dan aangeven dat er gewetensbezwaren gelden. en een verklaring hebben van "gemoedsbezwaarde"
Pas dan kan je beroep doen op het waarborgfonds.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik vind er wel wat van, maar daar gaat het hier niet over.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hoe is 't mogelijk.budo schreef : Gewetensbezwaarde kan je zijn bij (ook verplichte) verzekeringen tegen ziektekosten en allerlei sociale verzekeringen. Komt voor bij streng gereformeerden: die zijn verzekerd door hun geloof en zien het afsluiten van een verzekering als een schending van het vertrouwen in datgene wat boven hun staat. Ik had mij nooit gerealiseerd dat je ook voor de verplichte WA voertuigverzekering een dergelijke uitzondering zou hebben, maar als je de lijn doortrekt is het wel logisch. ik stel mij voor dat in voorkomende gevallen het waarborgfonds voorschiet en het later verhaalt op de tegenpartij.
Ik vind er wel wat van, maar daar gaat het hier niet over.
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
Rot voor je, Ben, om je auto zo terug te vinden. Het is mij ook in de loop der jaren een aantal keren overkomen. En geen dader. Het is een hoop gedoe, maar via het waarborgfonds kun je schadeloos gesteld worden. Blijft wel een eigen risico over van 250 euro. Dus die strop heb je toch. Leuke mensen die dit doen. En daar zijn er helaas een heleboel van. Sterkte.
Groeten, Jan. Lidnr.145
- V700 register
- Nieuw lid
-

- V700 register
- Nieuw lid
-
Heren bedankt voor de reacties!Baseman schreef :
Is dat niet gewoon doorrijden na een aanrijding en dus een strafbaar feit?VErik schreef : Maar ben je het ook niet een beetje verplicht?
Waar stond jouw auto? Stonder daar camera's? Een camera-oogje van de pin-automaat wellicht?
Doe in ieder geval AANGIFTE, bij de politie.
Neem daarna eens contact op met het Waarborgfonds.Ik dacht dat uit de discussies hierover steeds kwam, dat je daar niets aan hebt,<a href=" www.kennisring.nl/smartsite.dws?id=40806 " target="_blank"> maar nu lees ik net dit.
In feite ben je het verplicht, als je met een motorvoertuig schade ergens toe aanbrengt en je rijdt weg pleeg je een misdrijf, VPO(Verlaten Plaats Ongeval).
Als je bijvoorbeeld per ongeluk met je zwaar beladen AH tas langs een auto loopt dit ziet en gewoon wegloopt kan dit door voor vernieling.
Mijn auto stond geparkeerd achter mn huis op een vrij rustig pleintje waar eigenlijk altijd dezelfde auto's staan, ik zal eens wat rond gaan vragen in de buurt.
Voor het waarborgfonds moet je geloof ik een aantel getuigen hebben.....
Ik zal het eens uit gaan zoeken, bedankt voor de tips allen!!
Mvg Ben