Nose Job
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-01-2009 19:15 #1071782
door V700 register
Nose Job is gemaakt door V700 register
Is het mogelijk om een neusjob te doen op een 740?
Dus... m.a.w. is een tussenneus 740 om te bouwen tot oude 740 neus? De eerste staan tegen fors vriendelijker prijzen te koop dan de oude neuzen. Aangezien m.i. alle neuzen dezelfde kant op moeten staan is het wellicht mogelijk om een kleine (plastisch) chirurgische ingreep te doen.
Wie o wie heeft ideeën, ervaringen etc.
Groet,
Maurits (die het heel erg koud heeft)
Dus... m.a.w. is een tussenneus 740 om te bouwen tot oude 740 neus? De eerste staan tegen fors vriendelijker prijzen te koop dan de oude neuzen. Aangezien m.i. alle neuzen dezelfde kant op moeten staan is het wellicht mogelijk om een kleine (plastisch) chirurgische ingreep te doen.
Wie o wie heeft ideeën, ervaringen etc.
Groet,
Maurits (die het heel erg koud heeft)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Maarten Varewyck
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-01-2009 19:50 #1223845
door Maarten Varewyck
Beantwoord door Maarten Varewyck in topic 940
Naar het schijnt zou je op een 740 tussenneus een 940 neus kunne plaatsen. Of je er een oude 740 neus op kan zetten, daar heb'k geen weet van. Wellicht zijn er anderen (met een 740) die hier een beter antwoord op kunnen geven.
groeten,Maarten
groeten,Maarten
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-01-2009 19:57 #1223846
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Jawel
Alles kan. Je kunt er ook een S90 neus op bouwen, of een 940 neus. Of een rechte neus op een V90. Het hangt er maar net aan af wat je er aan uit wilt geven.
Om van tussenneus naar oude neus te gaan heb je een andere bumper (binnen en buiten) nodig, waarschijnlijk andere bumperschokbrekers, andere knipperlichten, andere koplampen, andere voorspoiler, misschien nog meer materiaal onder de kap, en heel misschien andere voorschermen nodig.
Iemand nog meer toevoegingen?
Om van tussenneus naar oude neus te gaan heb je een andere bumper (binnen en buiten) nodig, waarschijnlijk andere bumperschokbrekers, andere knipperlichten, andere koplampen, andere voorspoiler, misschien nog meer materiaal onder de kap, en heel misschien andere voorschermen nodig.
Iemand nog meer toevoegingen?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
- Berichten: 4
06-01-2009 21:02 #1223871
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Neuzen
Hallo Macs
Er zijn twee verschillende tussenneuzen. Ik ben er nog niet precies achter, wanneer de ene vervangen is door de andere. En ik heb het niet over de 740 met de 940 neus. Er zijn op de 740 vier verschillende neuzen geleverd. De oude 740 neus, die iedereen als de 740 neus herkent, twee tussenneuzen en de 940 neus.
De nieuwste van de twee tussenneuzen schijnt redelijk gemakkelijk om te bouwen te zijn. De motorkap van de 940 is hierbij gebruikt. De eerste tussenneus schijnt echt anders te zijn. Of het een kwestie is van wat ander plaatwerk erop schroeven (plus een andere bumper met bijbehorende dempers) of dat er meer gedaan moet worden, weet ik helaas niet.
Vergeet overigens niet, dat de tussenneusmodellen over het algemeen de wat kariger uitgevoerde versies zijn.
Je zou eens kunnen kijken op het forum van de Zweedse 7/900 Klubben. Alle Zweden vanaf modeljaar 1940 spreken Engels. De een wat meer dan de ander. En het forum kan omgezet worden naar Engelse taal. Maar dat geldt helaas alleen voor het forum en niet voor de berichten die daar staan. In Zweden wordt wel vaker een "nose job" uitgevoerd. Maar meestal van 740 naar 90 (960-II) neus.
groetjes
Mathy
Er zijn twee verschillende tussenneuzen. Ik ben er nog niet precies achter, wanneer de ene vervangen is door de andere. En ik heb het niet over de 740 met de 940 neus. Er zijn op de 740 vier verschillende neuzen geleverd. De oude 740 neus, die iedereen als de 740 neus herkent, twee tussenneuzen en de 940 neus.
De nieuwste van de twee tussenneuzen schijnt redelijk gemakkelijk om te bouwen te zijn. De motorkap van de 940 is hierbij gebruikt. De eerste tussenneus schijnt echt anders te zijn. Of het een kwestie is van wat ander plaatwerk erop schroeven (plus een andere bumper met bijbehorende dempers) of dat er meer gedaan moet worden, weet ik helaas niet.
Vergeet overigens niet, dat de tussenneusmodellen over het algemeen de wat kariger uitgevoerde versies zijn.
Je zou eens kunnen kijken op het forum van de Zweedse 7/900 Klubben. Alle Zweden vanaf modeljaar 1940 spreken Engels. De een wat meer dan de ander. En het forum kan omgezet worden naar Engelse taal. Maar dat geldt helaas alleen voor het forum en niet voor de berichten die daar staan. In Zweden wordt wel vaker een "nose job" uitgevoerd. Maar meestal van 740 naar 90 (960-II) neus.
groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Jerry Stam