Typeplaatjes achter...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik kan het niet laten om te kijken wat ik aan mijn 940 zou kunnen veranderen om deze net iets unieker te maken.
Nu was ik aan het denken, laat ik eens gek doen met die typeplaatjes achterop de kofferklep. Sommigen laten ze er op, sommigen verwijderen ze, maar ik wil er iets specialer mee doen. Ik zou namelijk graag de bestaande typeplaatjes verwijderen en netjes in het midden van de kofferklep in losse lettertjes 'VOLVO' plakken, zoals op de nieuwere modellen.
Heeft iemand dit ooit eerder gezien en er een mening over, of nog beter, heeft iemand daar een fotootje van?
Hoe zitten die originele typeplaatjes (dus 'VOLVO' links en '940GL' rechts) vast, zijn deze gelijmd en makkelijk te verwijderen, of zitten deze met pinnetjes/schroefjes/clipjes vast?
groetjes,Isabelle
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
heeft iemand op het Volvo-forum dat ook gedaan.
Met werkbeschrijving
ik zou daar even zoeken
- V700 register
- Nieuw lid
-

- V700 register
- Nieuw lid
-
Succes,
Robert
- V700 register
- Nieuw lid
-
De logo's van mijn oude klep heb ik er met een visdraadje afgehaald.Gebruik twee houtjes, als handgrepen, span er een draadje van 50 cm tussen en haal die achter de letters langs. Het spul zit geplakt.Resten verwijderen kan met de door robertm genoemde producten, ik geef er geen voorkeur aan. Ik heb het er met ductape afgehaald. Over de lijmresten heen plakken, eraf trekken en herhalen tot alles eraf is.Candisa schreef : Hoe zitten die originele typeplaatjes (dus 'VOLVO' links en '940GL' rechts) vast, zijn deze gelijmd en makkelijk te verwijderen, of zitten deze met pinnetjes/schroefjes/clipjes vast?
- André Struis
- Nieuw lid
-
je warmt de boel dan egaal op, en trekt de grootste stickers er in no-time vanaf.
Zonder het gevaar de boel plaatselijk te veel te verhitten.
- Maarten Varewyck
- Verbannen
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- A. Remy
- Nieuw lid
-
Ik denk dat Jeroen deze bedoelt:Candisa schreef : Een fotootje zou dus best handig zijn, maar ik vind het dus ook niet...
<a href=" www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=23995 "> www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=23995
De eigenares, Ireentje, beloofde wel bikinishots. Wil je ook zo ver gaan?
Wolwo
- Maarten Varewyck
- Verbannen
-