Vering en LPG
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-10-2008 10:12 #1070278
door V700 register
Vering en LPG is gemaakt door V700 register
Beste Volvisten.
Binnenkort wordt mijn 940 voorzien van LPG. Ik zou graag wat meningen willen horen over de vering. Moet die aangepast worden of moeten de nivomatten die er onder zitten het zaakje recht kunnen houden. De veren zelf zijn standaart.
Groeten, Theo

Binnenkort wordt mijn 940 voorzien van LPG. Ik zou graag wat meningen willen horen over de vering. Moet die aangepast worden of moeten de nivomatten die er onder zitten het zaakje recht kunnen houden. De veren zelf zijn standaart.
Groeten, Theo

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-10-2008 10:49 #1214296
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hulpveren
Je zou ook kunnen overwegen om hulpveren in je huidige veren te zetten. Een stuk goedkoper, maar die houden de wagen niet zo netjes recht. In mijn sedan met 85 liter lpg tank achter de achterbank heb ik hulpveren, ik vind het goed genoeg. Ik merk als ik steile verkeersdrempels afrij wel dat de achterkant flink omhoog komt na de bult. Maar dat zou ook een de demping van de uitgaande slag van de schokdempers kunnen liggen. Ik weet niet hoe dat met nivomats zit.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-10-2008 13:46 #1214304
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Je zult er niks van merken
Je zult er niks van merken als de nivomats in orde zijn.
Zelf heb ik sinds kort ook LPG laten inbouwen en zelfs met aangehaakte caravan, belading en volle benzinetank blijft het zaakje mooi recht.
Groeten,
Erik
Zelf heb ik sinds kort ook LPG laten inbouwen en zelfs met aangehaakte caravan, belading en volle benzinetank blijft het zaakje mooi recht.
Groeten,
Erik
Moderators: Jerry Stam