Kabelset trekhaak, plug & play?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-09-2008 20:44 #1069685
door V700 register
Kabelset trekhaak, plug & play? is gemaakt door V700 register
Ik ben van plan binnenkort een trekhaak te kopen. Het ijzerwerk gaat me wel lukken maar ik vroeg me af hoe het zit met de stekker en kabelset? Bij de elektrische antenne zie ik nog een 'lege' stekker. Kan hier de kabelset van de trekhaak op worden aangesloten? Dan heb je wel de contrastekker nodig. Zijn er kabelsets met deze stekker te krijgen? Oftewel: is het gewoon een kwestie van plug & play als je de juiste kabelset hebt of moet er zelf nog wat geprutst worden met draadjes?
Groet,
Jan-Willem
Groet,
Jan-Willem
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-09-2008 20:53 #1211395
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic 10 polig
Hallo Jan-Willem
Die stekker zal wel 10-polig zijn. Dan is ie inderdaad voor de trekhaakelektriek. De originele kabelset is plug and play of niet-originele dat ook zijn, is de vraag. Het zou wel kunnen, dat je een signaal mist op de 10-polige stekker. Ik meen tenminste zoiets gelezen te hebben hier op het forum.
Groetjes
Mathy (945 uit 1991, dus geen 10-polige stekker. Nog (steeds) niet.)
Die stekker zal wel 10-polig zijn. Dan is ie inderdaad voor de trekhaakelektriek. De originele kabelset is plug and play of niet-originele dat ook zijn, is de vraag. Het zou wel kunnen, dat je een signaal mist op de 10-polige stekker. Ik meen tenminste zoiets gelezen te hebben hier op het forum.
Groetjes
Mathy (945 uit 1991, dus geen 10-polige stekker. Nog (steeds) niet.)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-09-2008 21:53 #1211411
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 10?
Hoi Mathy,
Bedankt voor je antwoord. Van 10-polige stekkers heb ik echter nog nooit gehoord. Wel van 7- of 13-polige stekkers. Iemand een idee hoeveel die orginele plug & play kabelset kost?
Groet,
Jan-Willem
Bedankt voor je antwoord. Van 10-polige stekkers heb ik echter nog nooit gehoord. Wel van 7- of 13-polige stekkers. Iemand een idee hoeveel die orginele plug & play kabelset kost?
Groet,
Jan-Willem
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-09-2008 21:57 #1211413
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic info
Wat Mathy bedoelt is een 10-polige connector achter de binnenbeplating, links in de kofferbak onder de antenne. Daarop moet je dan een deel van de verlichting en constante-plusdraden op aansluiten. Mits je natuurlijk een 13-polige Jeagerstekker bij je trekhaak wilt.
Neem wel een extra oliekoeler voor de automaat, mits je die hebt dan.
Neem wel een extra oliekoeler voor de automaat, mits je die hebt dan.
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-09-2008 23:36 #1211430
door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic Hallo Jan-Willem,
Heb je
Hallo Jan-Willem,
Heb je zojuist een PB gestuurd naar aanleiding van jou PB. Zie nu dit draadje van je. De orginele, 7 polige, dus zonder mistachterlichtaansluiting, kocht ik voor ca. 11,00 eur. dacht ik. Compleet met stekkerdoos etc. nog geen 25 euries. Orginele verpakking met geschreven handleiding. Wel grappig, gewoon verkrijgbaar.
Gr., G.J.
Heb je zojuist een PB gestuurd naar aanleiding van jou PB. Zie nu dit draadje van je. De orginele, 7 polige, dus zonder mistachterlichtaansluiting, kocht ik voor ca. 11,00 eur. dacht ik. Compleet met stekkerdoos etc. nog geen 25 euries. Orginele verpakking met geschreven handleiding. Wel grappig, gewoon verkrijgbaar.
Gr., G.J.
Moderators: Jerry Stam