velgen volvo 940 uit 1998

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-06-2008 18:28 #1065889 door V700 register
velgen volvo 940 uit 1998 is gemaakt door V700 register
Wie heeft voor mij een sleutel om mijn wielbouten los te draaien??!! Ik moet mijn achterbanden verwisselen en in de volvo 940 uit 1998 die ik net heb gekocht zit geen sleutel! Geen een sleutel die ik geprobeerd past.......wie helpt mij aan een sleutel??
 groeten Coert van den Berg, 0613621658

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-06-2008 18:51 #1204986 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic fotootje
Hallo Court,
Welkom op dit forum. Een foto van je sluitbout en de regio waar je woont maakt het oplossen makkelijker! Ik heb zelf ook een sluitbout met bijbehorende sleutel en woon in Alkmaar. Als dat in de buurt is ben je van harte welkom!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-06-2008 19:14 #1204990 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic slotbouten
De slotbouten van mijn V70 waren beschadigd en zaten zo vast dat de juiste sleutel ook niet meer hielp. Heb ze bij een bandenboer laten verwijderen voor het luttele bedrag van 35 euro. Wel jammer dat ie 2 deuken in de auto geduwd heeft, ieder achterspatbord eentje, op dezelfde plaats.
Is misschien een laatste redmiddel want ik weet niet hoeveel soorten sleutels er zijn maar je zoektocht zou nogal lang kunnen worden..

• G.J.M. Molenaar (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-06-2008 19:30 #1204993 door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic deukjes?
Hallo Johan,
Meen je dat echt? Twee deukjes met het verwijderen van de slotbouten voor 35 euries? Dan ben ik waarschijnlijk de draad kwijt.....
Gr. G.J.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-06-2008 19:35 #1204994 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic geweld
Ik ben er niet bij geweest maar die slotbouten er uit halen gebeurt natuurlijk met geweld, met grote apparatuur ed. Zal wel uitgeschoten zijn oid. In ieder geval zaten die deuken er voordien niet in. En ga maar eens verhaal halen..

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-06-2008 20:17 #1204995 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic bedoel je van die moeren
met een speciaal profiel ? ter voorkoming van diefstal ?
volgens de accessoire gids zijn deze uniek voor elke set, zijn zelfs niet na te bestellen. per setje van 4 moeren krijg je 2 doppen die daar in passen. de doppen van een andere set passen niet. je hebt vast overal gezocht, ze zaten ook niet in het etui met de schroevendraaier etc ? waarschijnlijk had de eigenaar ergens eentje om in geval van lekke band het wiel te kunnen verwisselen.

verwijderen zal wel met een moerensplijter gedaan worden.

met zulke moeren is het extra belangrijk het juiste moment aan te houden (88 nm, staat in het boekje), gebruik van slagmoersleutels lijkt me ook niet bevorderlijk.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC