hoeveel uitlaten heeft een V90?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik vraag me al een tijdje af waarom ik bij veel Volvo's V90 maar één uitlaat zie terwijl er twee uitsparingen in de bumper zitten. Ook zie ik achter de "loze" linkeruitsparing iets zitten dat mij aan een demper doet denken. Ik verbaas me hierover omdat ik nog nooit een V90 met dubbele uitlaat heb zien zoeven.
hoe zit dit?
groeten Alex
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat ik het nu weet.Bert N schreef : Als je geen trekhaak hebt dan zit aan de linkerkant een sleepoog. Bij het monteren van een trekhaak 'moet" de sleepoog eronder weg.
Dacht eigenlijk dat ze gewoon een standaard bumper hadden gemaakt en dat de UK bv de uitlaat aan de andere kant heeft zitten.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Ik vroeg het me ook al lang af . En ja, een estate zonder trekhaak is zeldzaam in NL. Eigenlijk hadden ze de trekhaak gewoon af fabriek moeten monteren en het sleepoog als accessoires moeten aanbieden.Bert N schreef : Als je geen trekhaak hebt dan zit aan de linkerkant een sleepoog. Bij het monteren van een trekhaak 'moet" de sleepoog eronder weg.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groet,
Jan-Willem
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ja, klopt. Bij een donkere kleur, of ongespoten onderrand zal het niet te veel opvallen. Bij mij is de onderste rand wel meegespoten, in zilvergrijs. Valt dus behoorlijk op. Aangezien ik volgend jaar de hele auto over wil laten blazen (veel waskrassen en twee beginnende roestplekjes op 't dak) zit ik er aan te denken om tegen die tijd het gat dicht te laten maken, of het gat dezelfde vorm te laten geven als aan de uitlaat kant, en een dubbele uitlaat te nemen (oja, ik heb dus wel een 940, maar met V90 achterbumper).Jan-Willem schreef : Mijn sleepoog gaat eraf zodra ik een trekhaak heb. Ik zoek echter een afneembare en wil niet de hoofdprijs betalen. Kwestie van geduld dus .. Maar ik begrijp dat ik dan dus wel een gat teveel in mijn bumper heb?
Groet,
Jan-Willem
- V700 register
- Nieuw lid
-